Nem csak mechanikusan változott a Peugeot kisautója, a küllemét is átszabták
A ráncfelvarrott Peugeot e-208 küllemében már nincs semmi meglepés, hiszen már korábban lerántották róla a leplet. A frontrész átszabásával, és az először a hosszútávú bajnokságban (WEC) szereplő 9X8-ról megismert "oroszlánkarom" mintázatot rajzoló nappali menetfényekkel kiegészülve jobban illeszkedik a modellpalettába. Hátul is ennek megfelelően változott a lámpák grafikája.
Hátul is megjelentek az "oroszlánkarmok"
A 208-as háromféle hajtáslánccal kapható: benzinessel, hibridként, és teljesen elektromosan. Utóbbi esetében a lemezek alatt is hozzányúltak a modellhez, hiszen megkapta a nagyobb testvér, e-308 technológiáját. A módosítással egy nagyobb, 51 kilowattórás akkumulátor kerül az autóba, a fogyasztás pedig az előzetes adatok szerint 12 kWh/100 km lehet, így a márka állítása szerint a hatótáv 38 kilométerrel (vagyis több mint 10 százalékkal) nőhet a 2021-es frissítéshez képest. Mindezt úgy, hogy még a villanymotor teljesítményén is sikerült feljebb tornázni, ugyanis a korábbi 136 lovas erőforrást egy 156 lóerős váltja.
A közlemény szerint a hajtási áttétel is változott, így autópályán is kevesebbet fog fogyasztani a villanyos 208
Az új rendszer 400 voltos üzemi feszültséggel működik, így a töltési sebesség is némiképp javult. 7,4 vagy 11 kilowattos töltővel néhány óra alatt feltölthető az akkumulátor 80 százalékig, de 100 kilowattos nyilvános totemről mindez 25 perc alatt is megoldható, ha pedig még 5 percet töltődhet az autó, akkor nagyjából 250 kilométerre elegendő hatótávval számolhat a sofőr.
A gyárban csökkentett gördülési ellenállású abroncsokat szerelnek fel, ezzel is igyekeznek a fogyasztást optimalizálni