A GR Corolla egyelőre Európában csak kósza álom
Egyelőre nem változtat termékstratégiáján a Toyota, így Európában továbbra is csak a GR Yaris, míg Észak-Amerikában kizárólag a GR Corolla érhető el. Eközben persze Japánban mindkét modell kapható, ami logikus is, hiszen ugyanazt a hajtásláncot alkalmazzák. Nem lenne meglepő tehát, ha a GR Corolla is frissülne. Hivatalos infirmáció még nincs róla ,de kereskedésekből kiszivárgott dokumentumok alapján hamarosan érkezik
A frissített GR Yarist már mi is kipróbálhattuk, ide kattintva elolvashatod az első tapasztalatainkat
Valószínűleg a GR Yarishoz hasonlóan a Corollán is a hűtést fejlesztik. Minden főrendszernek javítják majd a hőgazdálkodását, így állítólag 369-ről 400 Nm-re emelhetik a motor maximális forgatónyomatékát.
A nyolcokozatú automata váltó a GR Yaris mellett a GR Corollában is megjelenik
A legfontosabb változás azonban, hogy a GR Corolla is megkapja azt a nyolcfokozatú automata sebességváltót, amit a Toyota Gazoo Racing fejlesztett. Ezt az egységet ugyanis úgy méretezték, hogy a versenypálya-használat követelményeinek is megfeleljen. Speciális, tartós anyagokból épül, és a fejlesztésekor végzett tesztek igazolták, hogy versenypályán jobb köridőket biztosít ez a technológia, mint a hatfokozatú kézi sebességváltó. A nyolcfokozatú automata a kormányon elhelyezett fülekkel, valamint a padlókonzoli váltókarral egyaránt kapcsolható. A rendszer tartósságát külön hűtőkör javítja, a működését háromfokozatú üzemmódkapcsoló igazítja a pillanatnyi igénybevételhez.