Nem látsz különbséget az új, 2023-as e-208-ason, pedig akad bőven a lemezek alatt
Ránézésre változatlan marad, mégis eddigi legkomolyabb frissítését kapja a Peugeot e-208: a márka nagyobb villanymodellje,
a nemrég bemutatott e-308 technikája kerül bele, ezzel a hatótávolsága és a teljesítménye is megnő. Várható volt egyébként, hogy a 136 lóerős, 260 newtonméteres csúcsnyomatékkal rendelkező motort és a korábbi akkucsomagot a többi modellben is leváltják a 308 elektromos változatának bemutatása után, hiszen a Peugeot modellek nagy része osztozik az EMP2 platformon, így a hajtásláncok kompatibilitásával nem szokott probléma lenni. Az
új DS 3 után most az e-208-ba is megérkezett a friss elektromos hajtáslánc.
A nemrég bemutatott e-308-cal azonos stílusú az embléma, innentől a hajtáslánc is megegyezik
Az új motor 20 lóerővel erősebb, így 156 pacit számlál, az akkucsomag pedig innentől 400 voltos, nettó kapacitása 48,1 kWh. Bár a számok nem sokkal nagyobbak, a gyártó állítása szerint a fejlettebb technológiának köszönhetően jóval hatékonyabb a rendszer, az e-208 fogyasztását 12 kWh környékére ígérik. Így a hatótáv is jelentősen megnő, a WLTP ciklus szerint már a 400 kilométert is meghaladja egy töltéssel.
A beltérben sem feltűnőek az újítások
Természetesen a tavaly bevezetett hatékonyságnövelő frissítéseket is megkapja a modell. Ráadásul a 100 kilowattos villámtöltési lehetőséggel kevesebb mint 25 perc alatt tölthető 20 százalékról 80 százalékra az akkucsomag, ami több mint 200 kilométernyi extra hatótávot jelent. A frissített e-208 2023-ban érkezik a szalonokba, a további adatokat, így a vételárát is a későbbiekben hozzák majd nyilvánosságra a franciák.
400 kilométer feletti hatótávot a 2023-ban érkező újdonság, továbbra is opciós hozzá a 3 fázisú, 11 kW-os AC töltés, alapáras a 100 kW-os DC