Nem kívül kell a csodát keresni, hanem a lemezek alatt
A sofőrsegéd funkciók frissülésénél feltűnőbb változás lesz az alapáron nagyobb digitális műszeregység, ami az AMG specifikus funkciókat is megjeleníti. Először a hathengeres változatok érkeznek a frissítéssel, ezek már augusztustól elérhetőek lesznek. Ráadásul kérhetők a V8-as csúcsmodell optikájával is, viszont a nyolchengeres egy különleges exkluzív csomagot kap apró módosításokkal.
Az egy évvel ezelőtti, komolyabb frissítést megelőzően is vonzó és modern volt, ez most sincs másként
A friss AMG három új színben lesz elérhető - egy spectral blue fantázianevű kék, metallic és magno változatokban, valamint a cashmere white fantázianevű fehér a mango változatban, ami a márkánál a matt fényezést jelenti. A beltérben is sok új színkombó lesz elérhető, többek közt a Sienna Brown, a Classic Red, a Yacht Blue, a Deep White és a Neva Grey. Ezekhez társul az új AMG sportkormány, amitől még modernebbnek hat majd a műszerfal, és több új 20 és 21 colos felni, ami az autó külsejét dobja fel.
A beltérben egy új, sportos kormány és egy modernebb műszeregység a két legfeltűnőbb változtatás
A kárpitok több új színben is elérhetővé válnak, a már megszokott kényelem természetesen megmarad
A motorkínálat részben marad az eddigi: a 367 és a 435 lovas V6 esetében minden változatlan, a jelenleg legfeljebb 720 lovas V8 változatokról viszont a Mercedes csak később tesz közzé adatokat, így ott még akár módosulhatnak is a számok. A legkomolyabb újítás mégis a légrugós adaptív futómű lesz, ami két nyomásszabályzó szeleppel dolgozik, és milliszekundum pontossággal kommunikál az autó vezérlőegységével a tökéletes stabilitás, illetve kényelem elérése érdekében. Az árakról még nincs információ, ahogy arról sem, hogy a V8 változatok milyen specifikációkkal és mikor lesznek elérhetők a frissítéssel.