Frissül a C-osztály kupé és kabrió változata is
Ráncfelvarrást kapnak a sportos C-osztályos Mercik
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Genfben bemutatott frissített C-osztály limuzin után a New York-i Autószalonon a kupé és kabrió kiviteleket is leleplezi a német gyártó.
A jelenleg futó C-osztály kupé és kabrió változata 2015 év végétől, illetve 2016 év közepétől érhető el a piacon. Nem mondható egyik se öregnek, ennek ellenére mégis ráncfelvarrást kaptak. Külsőleg nem sok dolog változott. A hűtőrácson kívül a fényszórókat tervezték át, amelyben már 84 modulból álló LED technológia teríti a fényt, amely akár 650 méterig is elénk vetülhet. Az utastérbe új, 10,25 colos infotainment kijelző került, felárért pedig a 12,3 colos digitális műszerfal is elérhetővé válik. A multifunkciós kormányon immár lapozó mozdulatokat is tehetünk. A vezetést támogató rendszerek közül egy tucatnyi áll rendelkezésre, melyeket az S-osztályból örökölt a kistesó. Adaptív tempomat, holttérfigyelő, aktív sávtartó és sávváltó asszisztens, automata vészfékező és kikerülő asszisztens is megtalálható az extrák között.
A motorokat tekintve nem sok változás történt. A belépő szintet a 184 lóerős 2,0 literes turbós benzines jelenti. A C 43 AMG némi erőtöbbletet kapott, immár 390 lóerő és 520 Nm áll rendelkezésre. Akárcsak a többi modellben, itt is a kilencgangos automata dolgozik, a sportos AMG-hez pedig alapesetben jár a 4Matic összkerékhajtás. A kupé 4,7, a kabrió 4,8 másodperc alatt ugrik 0-ról 100 km/órára, a végsebesség a németeknél jól megszokott 250 km/órában van limitálva.