Vadiúj narancsmetál és versenykék fényezésben feszít az új 4-es sorozat. Az Advantage, Sport Line, Luxury Line és M Sport felszereltségi szintek is változnak, például új felniket hoznak
Megmentik az öregedéstől a BMW 4-es sorozatát. Nem mintha annyira fogott volna rajta az idő, a 2013-ben debütáló sportos bajor sorozat tagjai mai napig a paletta talán legvonzóbb darabjai. Az elmúlt három év alatt 400 000 példány kelt el, ám frissítésre szükség van, amit a
Coupé,
Cabrio,
Gran Coupé és a zászlóshajó
M4 változatok is megkapnak. Szakavatott BMW-s szemek azonnal kiszúrják, hogy az első és hátsó lökhárítókat finoman átrajzolták, míg az eddig xenon fényszórók már alapként dupla-LED, opciósként adaptív LED-esek lehetnek, illetve a mostantól szintén LED-es hátsó lámpák rajzolata is változik. Minden felszereltségi szint új könnyűfém felnit kap, alapként jár a LED-es ködfénylámpa, valamint új színként a narancsmetál és a versenykék csatlakozik, így már a BMW is jól hozza a
Suzuki Vitara legélénkebb színeit.
Mostantól elöl-hátul diódás lámpákat kaphat, továbbá óvatosan átrajzolt lökhárítókat hoz a frissített 4-es sorozat
A csúcsmodell M4 kupé és M4 kabrió alapfelszereltségként kap full-LED technológiát, BMW Professional navigációs rendszert és a BMW ConnectedDrive szolgáltatás-csomag legfrissebb verzióját
A beltérbe 3 új kárpit-árnyalat és 3 új dekorcsík-megoldás kérhető majd, utóbbiból ezüst karbon, fekete zongoralakk és fabetétek is választhatóak. A hagyományos műszereket extraként digitális kijelzők cserélhetik, és mostantól dupla varrást kap a műszerfal, több króm, zongoralakk, illetve galvanizált kiegészítőt a középkonzol. A központi tableten természetesen akár a legfrissebb Professional navigáció is futhat. Ami kívülről nem látszik, hogy a 4-es sorozat Coupé és Gran Coupé változat felfüggesztésein keményítettek - a komfort megtartása mellett, de az M Sport és az adaptív futóműves modelleken is dolgoztak a mérnökök. A 430i és 430d modellektől felfelé gyári szerelésű nagyteljesítményű gumiabroncsokat is kérhetünk mostantól. Összesen 31 modell- és hajtás-variánsból választhatunk, motorpalettájuk változatlan marad. Az M4 Coupé és M4 Cabrio változatokra ugyanezek érvényesek, továbbra is lesz a 444 lóerős Competition Package, és hónapokon belül várható a vadabb M4 CS is.
Opcióként immár digitális a műszerblokk, változott a kárpitválaszték is
az S coupe tényleg nagyon szép, de annak a BMW „megfelelője” majd a 8-as coupe lesz (ha lesz… én nagyon remélem lesz!!!)
Ezen semmi nem változott de nem is volt rá szükség, lehet hogy ízlés dolga de az új C Merci coupe már korántsem ilyen harmónikus forma. Azon a vonalon a második CLK sorozat volt a csúcs, a harmadikat is a c oszlopnál rontották el. Még szerencse hogy az S coupe-t nem gányolták el, az mellett elhalványul a 6-os BMW coupe is.