Hangsúlyosabbak lettek az alsó légbeömlők, elképesztő tempóra képes a két tonna feletti SUV
Ádáz csata folyik a leggyorsabb óriások között is, már olyan új szereplők is elcsábíthatnak vásárlókat a Jaguár F-Pace SVR-től, mint az
Audi RS Q8. Az öt éve debütált, két éve pedig már sportváltozatot is magáénak tudó F-Pace félidős frissítésének utolsó lépéseként az SVR verzió újult meg. A motorháztető alatt továbbra is az ötliteres V8-as kompresszoros egység lapul, ami változatlanul 550 lóerő leadására képes, a nyomaték viszont több lett, most 700 Nm áll csatasorba. Első ránézésre nem ordít a frissítés, de az enyhe külső változás mellett a lemezek alatt is dolgoztak a mérnökök.
A nyolcfokozatú váltó és az összkerékhajtás alapáron jár, máskülönben nem lehetne bírni ezzel a teljesítménnyel
Az áttervezett lökhárító alsó részén nagyobb és más ívű lett a fekete betét, a géptető ezentúl a hűtőrácsig nyújtózkodik, de a lámpák belső része is módosult. A modell légellenállási együtthatója 0,36-ról 0,35-re csökkent, ahogy a felhajtóerő is 35%-kal lett kevesebb, ami nem elhanyagolható egy olyan autónál, aminek 286 km/h a végsebessége. A sportos autóhoz sportos vezetési élmény is jár, ezért közvetlenebbre vették a kormányzást, a fékpedál útját lerövidítették, a hűtött tárcsák és az eddigitől különböző betétek nagyobb fékerőt biztosítanak.
A digitális műszerfal 12,3 colos, még finomabb anyagokból épített belteret ígérnek
Kis sebességnél finomabb rugózást ígérnek, a Dynamic Launch funkció pedig nem hagyja kárba veszni a kerekek mozgási energiáját, így a sebességváltás alatt is jut nyomaték a kerekekre. A szinte nappali méretű SUV belsejét Alcantarába és Windsor bőrbe bújtatták, ami a 40 millió forint körüli alapár fényében már szinte elvárás. A britek kisebb fogyasztást és a környezetre egy picit jobban vigyázó SVR verziót ígérnek, bár utóbbi inkább a gyártó flottaátlagának csökkentése szempontjából fontos, egy bő két tonnás, 550 lóerős SUV-t nem a bolygó megmentése céljából vásárolnak.
Hátul a lámpáról vehető észre a frissítés, a világítótest alsó részéről eltűnt a lefelé türemkedő rész