Friss és ropogós. Megújult az Audi TT RS!
Apróságokon finomítottak az Audi TT legerősebb változatának esetében
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Elsőre nem egyszerű felismerni az újításokat a TT RS-en, érdemes mélyebben belemenni a részletekbe és temérdek érdekességet találhatunk.
Óvatos frissítéssel rázta gatyába legkisebb kupéját az Audi, a friss RS megjelenésével most már mindegyik modell némileg új arcot kapott. Nem egyszerű észrevenni a változásokat az apró kétajtóson, de minimálisan nagyobbak lettek az első légbeömlők, kereteik hangsúlyosabbak. Ami talán szembetűnő, az az új hátsó légterelő, mely új oldallapkákat kapott. Szériában jár hozzá a LED fényszóró, feláras a matrix ledes megoldás és az OLED paneles, nyitáskor fényjátékot adó hátsó lámpapár.
Bent is változtak a részletek, több helyen érhető tetten a külső fényezés megjelenése, így például az ülések kereteit is fényezik, de a középső pohártartót is kérhetjük fényezett kerettel. Megérkezett az Android Auto és az Apple CarPlay lehetősége is, 680 wattos Bang & Olufsen hifi gondoskodik a hangzásról, valamint akár wifi hotspot is lehet a fedélzeten. A motorhoz viszont nem nyúltak, illetve az ereje nem változott, ami a friss károsanyag-kibocsátási normákat tekintve még pozitívnak is mondható. A győri öthengeres, 2,5 literes soros blokk továbbra is 400 lóerős, a kupét 3,7 másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-ra és felárért 280 km/h-ig kitolható a végsebesség.
Nagy kedvencem ez az autó, pedig főleg a távol-keleti márkákat szeretem.
A menetteljesítményei lenyűgözőek ahhoz képest, hogy “csak” 400 lóerő.
A szuper sportkocsikkal veszi fel a versenyt és ehhez képest az ára kimondottan kedvezőnek mondható.