Frankfurt 2011: 620 lóerővel is csalódás az Eterniti Hemera
Eterniti Hemera: felresikerült gerilla-marketing
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Minden eddiginél előkelőbb luxusautónak harangozták be az angol Eterniti Hemerát, amit először a Frankfurti Autószalonon állítottak ki. Élőben nem volt meggyőző.
A Hemerát személyesen látva pedig elmondható, jobb lett volna nem a világ legfinomabb autóihoz, Bugattikhoz, Maybach-okhoz hasonlítani, ugyanis az tény, hogy egyedibb, mint a Cayenne, de, hogy kívülről finomabb lenne, azt azért nem mondanánk.
Ennek ellenére persze lehetséges, hogy lesz olyan vásárló, akinek megér majd 150 ezer fontot, azaz bő 50 millió forintot az Eterniti-féle egyediség és az, hogy az angolok Alastair Macqueen és Johny Herbert segítségével 500 helyett 620 lóerőt préseltek ki a Cayenne 4,8 literes, dupla turbós V8-as benzineséből, melynek köszönhetően a 4,7-es 100 km/órára gyorsulást 4,5 s-re tudták apasztani, a végsebességet pedig 278-ról 290 km/órára növelték. Ezáltal egyébként nem csak megjelenésével, hanem menetdinamikájával is csalódást kelt a korábbi hírveréshez mérten a szuper SUV, a szalon előtt ugyanis még 300 km/óra feletti tempót regéltek a gyáriak.