Francia prémium 20 év után? Végsebesség-teszten egy Laguna V6!

Ilyen, amikor egy szebb napokat látott, frissítés utáni, második generációs Renault Lagunát vallatnak az Autobahnon

Emlékszel még a Renault prémium ajánlatára 2006-ból? 20 év után már jól látszik, hogy miért tudott olcsóbb lenni a konkurenciánál!

3,0 literes szívó V6 2006-ból? Méghozzá egy kombi karosszériában, vajbőr belsővel és az összes elérhető extrával? Ráadásul kis szerencsével akár egymillió forint környékén hozzá lehet jutni? Ha azt hitted, hogy ez lehetetlen, akkor emlékezz vissza a Renault Lagunára, amelynek az egykori csúcsváltozata minden fenti kritériumnak megfelel. Persze, az újkori árak sem véletlenül tudtak jóval kedvezőbbek lenni a német prémium vetélytársakhoz képest, ez pedig azonnal hallható volt a rosszabb hangszigetelésen, illetve már néhány év után érződött az anyagok tartósságán is. Két évtizeddel később már a hangja sem az igazi a motornak, a belső tér - és főként a kormány - pedig egyenesen csúnyára kopott. Az összeszerelési minőség is kimutatta már a foga fehérjét, hiszen jól hallatszik a felvételen, hogy minden nyeklik, zörög, rezonál a beltérben. Hozzá kell azonban tenni, hogy a konkrét autó múltjáról semmit sem tudunk meg, de aki látott már korabeli, jól extrázott Renault belteret mostanában, az tudja, hogy nem egyedi eset a videón látható lelakottság. A V6 élmény azonban még 233 ezer kilométer után is megvan, így ha csak a 207 lóerőre és 285 newtonméterre vágysz, turbó helyett lökettérfogatból megoldva, akkor az egyik legolcsóbb megoldás lehet egy ilyen Lagunát keríteni valahonnan.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?