Francia győzelem az Év Autója 2017 díjon

Fölényes győzelemmel a Peugeot 3008 lett a 2017-es Év Autója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Összkerékhajtás nélküli divat-SUV-ként a Peugeot 3008 győzte meg leginkább az Év Autója díj 58 tagú zsűrijét.


A Genfi Autószalon első sajtónapja előtt, de szintén Genfben hirdette ki idei szavazásának eredményét az Év Autója díj szervezete. Szokás szerint országonként mutatták a voksokat, s bár sokáig úgy tűnt, hogy az Alfa Romeo Giulia az első, a Peugeot 3008 igencsak zárkózott fel mellé, majd meg is előzte. Végül a 6 zsűritagot számláló spanyol eredmények (amik önmagukban 50 pontot jelentettek a 3008-nak) végérvényesen győztessé tették a Peugeot 3008-at.
Hirdetés

A mai nap szinte ünnep a franciák számára. A PSA megvette az Opelt, továbbá a Peugeot a 3008-cal ismét bezsebelhetett egy Év Autója díjat. Erős második az Alfa Giulia (296 pont), harmadik - már jelentősebb lemaradással - a Mercedes-Benz E-osztály (197 pont) lett a döntősök közül. A Peugeot számára a 3008 idei kitüntetése az ötödik Év Autója díj, legutóbb a 308 nyert (2014-ben), de 2002-ben a 307, a 1988-ban az idén 30 éves 405, 1969-ben pedig az 504 is bezsebelte a kitüntetést.
A mostani győztes fölényessége az erős második Alfa Giulia miatt a mezőny egészéhez értendő, hiszen az 58 tagú zsűriből 40 vagy a 3008-at, vagy a Giuliát jelölte legjobbnak. Részletes eredmények alább, az egyes zsűritagok pontozása pedig a COTY oldalán.
Év Autója 2017 - eredmények
  1. Peugeot 3008, 319 pont
  2. Alfa Romeo Giulia, 296 pont
  3. Mercedes-Benz E-osztály, 197 pont
  4. Volvo S90/V90, 172 pont
  5. Citroën C3, 166 pont
  6. Toyota C-HR, 165 pont
  7. Nissan Micra, 135 pont

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

44 thoughts on “Francia győzelem az Év Autója 2017 díjon

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Na aki itt ennyire védte (védi) és valamire értékelhetőnek is hiszi még ezt a bohócdíjat annak ajánlom a TC múlt heti (246.) podcast-ját. Bár ebben is „portugáloznak” „spanyolozás” („és spanyolozás”) helyett (végeredményben ők döntötték el a díj sorsát), de nagyon érdekesek a vélemények.
    A legjobbat akkor nevettem amikor Csikós Zsolt elmondja, hogy ő az Alfára szavazott!!! (egy ponttal adott többet rá a 3008-nál és két ponttal mint a legkevésbé értékelt autóra! Az nem esett le neki hogy mindenkinek adott 3 pontot alapban, tehát az Alfára adott 5 pontja a „szarnak egy pofon” kategória – akárcsak a szovjet számológép – nem oszt/nem szoroz. Tökéletesen súlytalanná tette a szavazatát és saját magát is!)
    Ennyit a pontos és világos szempontrendszerről.
    Az elkövetkezendő két évben egy Opel és egy olasz (FIAT csoportos) autó fog nyerni.

    (Félreértés ne essék, kedvelem Csikóst, szeretem olvasni cikkeit, az autós újságíráshoz való hozzáértését sem vonom kétségbe, csak szerintem alkalmatlan egy ilyen díj zsűritagságára – mert az már tisztán látszik számomra hogy nem az érdekvezérelt választással szembeni trollkodás eredménye a szavazata. Vagy akkor tényleg komolytalan a díj és akkor rendben van.)

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Eddig sem szálltam rád, csak egyszerű kérdéseket fogalmaztam meg, amire képtelen voltál értékelhető választ adni. Persze, értem, hogy egyszerűbb a másikat lehülyézni, mint valós érveket felhozni.

    Egyébként a Peugeot-Toyota analógiád is hibás, mert Franciaországot leszámítva, mindenhol a világon többet adnak el Toyotából, mint Peugeot-ból (tehát butaság ezt kizárólagosan magyar autóvásárlóra rávetítened), nem véletlen, hogy előbbi a világ második legnagyobb gyártója. Persze, ettől még lehet, hogy máshol is azért vesznek Toyotát, mert 5 év után ha el is adja, valami pénzt is szeretne kapni az autójáért és nem szeretné pár év után sem, hogy összehányja magát a futómű és az elektronikai anomáliák miatt egy fejődő afrikai ország éves GDP-jét ráköltse a francia betegágyra.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    A fizetésekből kifolyólag is költői túlzás azt mondani, hogy minden ember tudna új autót venni.
    Én pedig a népszerűséget az eladott és a keresett járművekhez értettem, mert úgy kaphatunk objektív képet.
    Felesleges magyarázkodnod.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Nem azt írtam, hogy vesz öt évente, hanem hogy tudna, a fizetésekből kifolyólag. A népszerűséget pedig nem a prémiumokhoz értettem, hiszen a Toyota-Peugeot viszonyáról van szó.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Azt nem tudom, honnan veszed, hogy nyugaton mindenki ötévente új autót vesz. Egyáltalán nincs nálunk túlértékelve a Toyota, sem az új, sem a használt-eladási statisztikákban nincs a legnépszerűbbek között. Nálunk érthetetlen módon éppen a drágán fenntartható, egykori prémium, vagy nálunk annak mondott típusok vannak inkább túlértékelve.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Azért értékelik túl a Toyotát itthon, mert nem nyugaton vagyunk, hogy öt évente mindenki tud új autót venni. Inkább akkor veszik meg használtan, és nagyon nem mindegy, hogy mennyire megbízható. Na ebben nagy a Toyota, és itt vérzik el a Peugeot. Nem kell nagy logika hozzá.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Ha a 3008 mutatna valami innovativat mondjuk hibrid szinten fogyasztásban, vagy dizájnban érteném miért ár érték arányos, de egyedül minőségérzetben mutat nagyot álítólag, én arra meg nem adnék díjat mert az csak érzet, az nem a megbízhatóságot jelenti.
    pl motorok Blue HDI ami regeneráló folyadékkal megy manapság de attól még dízel, 3 hengeres 1,2 benzines Wartburg motor meg prince 1,6-os ami kérdéses hogy most mit tud megbízhatóságban. Erre megint nem adnék díjat.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Egyetértek. Guilia 10-15 millió Ft. Volvo S90 12-ről indul, egy közepesen felszerelt 15 millió. A C-HR kb. annyiba kerül mint egy 3008, de jóval kisebb, a hátsó üléssor egy bunker, a csomagtartó szintén kisebb. A hibrid hajtáslánc nem annyira új és a Priust már díjazták. Ezen felül nincs benne túl sok innováció, a sílusa különleges, de eléggé vásári, főleg belül. Valaki azt írta hogy a 90-es évek távol keleti HIFI tornyaira emlékeztet, és igaza van. Csak magyarországon van ennyire szétsztárolva, a pontozásban még a C3 is megelőzte, ebből is látszik mennyire túlértékelik itthon a Toyotát.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Egyetértek. Kicsit olyan ez, mintha egy borversenyen az ünnepélyes eredményhirdetés után üres palackokkal dobálnánk meg a zsűrit vagy egymás torkának esnénk a dugóhúzókkal mert nem ízlik valamelyik díjnyertes bor (ha egyáltalán kóstoltuk).

    Nekem volt szerencsém (talán egyedüliként a hozzászólók közül…) kipróbálni az új 3008-ast, így el tudom fogadni a zsűri döntését. Alapvetően egy nagyon jó minőségben megcsinált, tágas, takarékos és nagyon divatos autó, ami felvonultat pár technikai érdekességet is. Egyedi a vezetőhely kialakítása, a futóműve jól sikerült és az ára is rendben van. Ami szempont, hogy több vezetési élményt nyújt a legtöbb hobbiterepjárónál és minőségben eléri a prémiumok szintét, ezt minden teszt megemlíti és nekem is ez volt a benyomásom. Ahogy látom széles és elég korszerű a motorpaletta, jövőre ígérik a plug-in hibridet is. Nyugat európában ez egy megfizethető családi autó, ami sokat nyújt az áráért. Ezért kapta a díjat. Bele kell ülni és utána kell véleményt formálni.

    A borvesenyen is megízleljük legalább a díjnyertes bort, nem a palack cimkéje vagy a termelő neve alapján minősítünk.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Kedves hozzászólók (vagy inkább hozzáírók)!
    Minden szavazás szubjektív és egy pillanatot rögzít, amelyben a szavazatukat leadók akkor és ott úgy döntöttek, ahogy. Akinek eltalálta az ízlését / vélemémyét a szavazás eredménye az örül, akinek meg más volt a meglátása, az nem, de ettől még el lehet (és illene is) fogadni egy 58 tagú szavakör eredményét. Jelen esetben új autókról lévén szó, mindenképpen az adott pillanatban legszimpatikusabbnak, legügyesebbnek (mondjuk innovatívabbnak) talált jármű győzőtt. De ennek ezentúl nem kell nagyobb feneket keríteni, hiszen nem ez a díj az, ami alapján az emberek autót vásárolnak. Persze lehet ez is egy szempont az autó kiválasztásához, de semmiképpen nem a döntő szempont. Azt ugyanis mindig a pénztárcánk határozza meg és sok egyéb második-harmadik-negyedik stb.helyre szoruló szempont. Vagyis autót választani és megvásárolni mindig egy sereg szempont kompromisszumának eredményeként meghozott saját döntés. Ez alól legfeljebb csaka gazdagok kivitélek, akiknél más szempontok döntenek, de a nagy tömegek autós vágyainak, álmainak megvalósításánál a pénztárca mérete keményen megszabja a határt (lásd a használt autók adásvételi statisztikáit, pedig biztosan szívesebben venne mindenki új, gyári garanciával rendelkező autó, ha megengedhetné magának).
    Balesetmentes közlekedést mindenkinek!

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Éppen amit leírsz pontosan amiatt értékelhetetlen ez a verseny, mert a típusok nem játszanak egy ligában.
    Na mesélj nekem, milyen világmegváltó innováció van a 3008-ban, amivel ráver mindenkire?

    Ha én a mondanivalódat nem értem (nem tudok szöveget értelmezni) te meg úgy látom, az iróniát nem érted. 🙂

    A Daciát példaként írtam, mert jelenleg számos modellje ár-érték arányban a legjobbak közé tartozik, tehát a te gondolatmenetedet követve annak is lenne helye, ha az lenne az egyik elsődleges szempont.

    Keversz valakivel, én nem fikáztam semmit, de arra sem emlékszem, hogy összeesküvés-elméletet gyártottam volna, egyszerűen nem értek egyet a döntéssel. Ha ennyire borzalmasan zavar, hogy eltér a véleményem a zsűritől, görgess át rajta, de ne próbáld rám erőltetni.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Köszönöm, meggyőztél, tényleg a legjobb döntés született, valóban a 3008 jobb autó mint az S90/Giulia/E-klasse. Tényleg a legjobban hozzáértő szakemberek hozták a döntést, mindenféle érzelmet, befolyást kizárva, a leírt, pontos szempontrendszer alapján. (ami ugye abból is látszik hogy ugyanazon szempontrendszer alapján az egyik szakember egy autónak ad maximális 10 pontot a másik szakember meg 0-t hiszen azonos szempontrendszer alapján dolgoznak)
    Ez valóban egy szakmai díj és nem egy marketingdíj!

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Látom nem megy a szövegértelmezés na segítek…

    Nem arról van szó, hogy az S90 nem elég minőségi a 3008-hoz képest, hanem kategóriájában nem az, főleg új típusként. Ülj be egybe és rájössz… Szintén em arról van szó, hogy nem lenne jobb, mint egy 3008 ha ugyanazon áron adnák, csak hát sokkal többe kerül, így ár/érték arányban nem hoz semmit, kis piacnak szól, stb. Ráadásul olyan fene nagy innováció sincs benne.

    Dacia pedig azért nincs a döntősök között, mert már odáig sem jut el. A coty oldalán megtalálod milyen szempontokat néznek és ez alapján talán rájössz, hogy miért…

    Btw, nem fikázni kell a coty-t meg összeesküvés elméletet gyártani. Csinálj egy saját díjat, aztán hajrá. Ha jobban csinálod, te leszel az etalon és nem a coty.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    [i]ok, csak akkor miért hívják az „év autójának”? Annak nem a legjobbnak kellene lennie?[/i]

    Azért hívják annak, mert ezt jelenti. Btw, hogy értelmeznéd a ‘legjobbat’? Egy S Merci jó? Dehogy az, hiszen alig a vevők pár ezreléke engedheti meg magának, stb. A weboldalukon fent van mit jelent a díj és hogy értékelnek (http://www.caroftheyear.org/auto/our-spirit). Csikósnak is van egy jó leírása erről. Röviden az ár/érték arány és az innováció a fő szempont sok egyéb mellett. Emiatt általában valamilyen alsó közepes kocsi nyer, ami újdonságot hoz és ár/érték arányában kiemelkedő.

    [i]Nincs normális, leírt szempontrendszer hogy mi alapján választanak, emóciók vannak, innentől ugrókódos a választás, korruptság, hiteltelenség melegágya az egész![/i]

    Természetesen van szempontrendszer, mindent megtalálsz az oldalukon, csak úgy látszik nem sikerült eddig eljutni, inkább elméleteket gyártasz…

    [i] vagy ne hívják így a díjat, vagy ne engedjenek be olyan autókat a versenybe amit aztán kínos kihozni „vesztesnek”.[/i]

    Miért kínos vesztes egy C-HR pl.? Azért mert bár innovatív, látványos, csak éppen egy használható motorra számos esetben nem alternatíva, illetve mert hátra gyereket ember nem szívesen rakna bele? Vagy mire gondolsz? Vagy kínos vesztes egy Guilia, ami tök jó autó a kategóriájában, csak éppen olyan kategóriában indul, ami lassan kihal (közép/felsőközép szedánok) EU-ban, amelyik piacra a díj szól?

    [i]
    De egyébként akkor essen szó a magyarokról is, pl Csikós Zsolt pontjait megnézed legjobb-legrosszabb között két pont különbség van nála! Hát mi ez ha nem a döntés lepasszolása? Kb az ő szavazata egy tartózkodással ér fel, mert a döntésbe nem szólt bele az biztos. És még tisztelném is ezért ha legalább felvállalná ezt az álláspontot. De inkább azt látom nála mint az egyszeri kerékpárversenyzőnél aki inkább elbiciklizik a mezőnyben minthogy megpróbálna valami markánsat alkotni (így legalább nem marad le).[/i]

    Miért lenne alibizés? Nem volt idén igazán kiemelkedő kocsi. Giulia/S90/E már drága, C-HR nem praktikus, a többi meg simán átlagos jó autó, amiből a 3008 kilóg felfelé a belterével és praktikusságával.

    [i]Ezt az „év valamije” címet ez az „év autója” díj nagyon lejáratja! Mi lenne ha a France Football aranylabdát a szakmai újságírók idén Szabó Dezső NB1-es cserecsatárnak adnák? Remek szakmai indoklással persze (amikor beállt mindig gólt lőtt, mind az egyszer stb….Ronaldo, Messi stb. meg több olyan meccset játszott ahol 90 perc alatt nem tudott gólt lőni)? Akkor is azt mondanánk hogy „igenigen… a szakmai zsűri a szempontrendszernek megfelelően a legjobbat választotta… remek döntés, remek szakemberek…”[/i]

    Talán olvass már utána annak, hogy működik, amit fikázol, s talán rájönnél, hogy Szabó Dezső már a Tannistest-ig se jut el, nem hogy a döntőbe…

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Jó hogy írod ezt a PSA-Opel ügyet: csak itt a COTY „tisztaságát” és „szakmai megalapozottságát” figyelembe véve két éven belül nyerni fog az Opel egy év autója díjat, ezt most borítékolni lehet (ha tavaly nem ők nyertek volna akkor már azt mondanám hogy jövőre, de lehet hogy odafigyelnek még a látszatra egy picit szóval a 2019-es év autója lesz Opel – bár láttunk már olyat hogy egy év kihagyással két díjat is kapott egy gyártó)

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    +1

    A jó öreg Ambassadort el is felejtettem. Azt nem tudom, hogy a Hindustan nevű céget vásárolták-e fel, vagy csak ezt a típust. Bár lehet, hogy a Hindustannak már csak ez az egy típusa van, de korábban volt több is. Szerintem Indiában nem állhat túl erős lábakon, a Citroen szerintem kvázi ismeretlen lehet arrafelé, a Peugeot talán ismert lehet némileg.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Más is észrevette már, hogy mostanában „minden” a PSA-konszernről szól? Az opeles ügylet mellett szemet vetettek a maláj Protonra is – amiről nagy sajnálatomra itt nem írtak, pedig a Protont valószínűleg már csak Sandokan szelleme tartja életben -, újra nekifutnak az észak-amerikai piacnak és most itt a besöpört COTY-díj is.
    Sokáig mintha a Renault árnyékában ténykedtek volna, mint a „másik francia”, már leszállóágban voltak egy ideje, erre tessék… Az igyekezet mindenképpen díjazandó, minden elismerésem. „Hamu alatt lapul a parázs”, ahogy a mondás is szól:)

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Azért ezt rendesen megindokoltad, alapos érvekkel… 🙂 A Volvo nem minőségi, de egy 3008 igen. Értem. 😀
    Ha ár-érték arányról szólna az év autója-díj, nem lenne legalább a döntősök között helye a Dacia aktuális új modelljének?
    Baromságokat állítasz, de legalább azt nagy meggyőződéssel. 🙂

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    ok, csak akkor miért hívják az „év autójának”? Annak nem a legjobbnak kellene lennie? Nincs normális, leírt szempontrendszer hogy mi alapján választanak, emóciók vannak, innentől ugrókódos a választás, korruptság, hiteltelenség melegágya az egész! vagy ne hívják így a díjat, vagy ne engedjenek be olyan autókat a versenybe amit aztán kínos kihozni „vesztesnek”. Ki lehetne ezeket zárni már a nevezéskor és akkor nem lenne annyira kínos. Csak nézd meg a „szakértő újságíró”-k pontozását, pl. a spanyol szakembereken lehet nagyon jót nevetni…kicsit sem feltűnő a pontozásuk (és most ne jöjjünk már pl olyannal hogy a „spanyol piac igényeit” reprezentálják).
    De egyébként akkor essen szó a magyarokról is, pl Csikós Zsolt pontjait megnézed legjobb-legrosszabb között két pont különbség van nála! Hát mi ez ha nem a döntés lepasszolása? Kb az ő szavazata egy tartózkodással ér fel, mert a döntésbe nem szólt bele az biztos. És még tisztelném is ezért ha legalább felvállalná ezt az álláspontot. De inkább azt látom nála mint az egyszeri kerékpárversenyzőnél aki inkább elbiciklizik a mezőnyben minthogy megpróbálna valami markánsat alkotni (így legalább nem marad le).
    Ezt az „év valamije” címet ez az „év autója” díj nagyon lejáratja! Mi lenne ha a France Football aranylabdát a szakmai újságírók idén Szabó Dezső NB1-es cserecsatárnak adnák? Remek szakmai indoklással persze (amikor beállt mindig gólt lőtt, mind az egyszer stb….Ronaldo, Messi stb. meg több olyan meccset játszott ahol 90 perc alatt nem tudott gólt lőni)? Akkor is azt mondanánk hogy „igenigen… a szakmai zsűri a szempontrendszernek megfelelően a legjobbat választotta… remek döntés, remek szakemberek…”

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Nincs ezzel az autóval semmi baj,úgy jó ahogy van. Talán valami dög unalom WV jobb lett volna?
    Autó értékálló sáfár ól meg ne beszéljen senki,melyik autó értékáló???

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    [i]Vagy Te nyugodt szívvel ki tudod jelenteni, hogy ez az autó többet ad, mint egy Giulia, vagy egy C-HR, netán egy S-90-es?[/i]

    C-HR-nél pl. kapásból annyival hogy nem egy használható motor van hozzá, és hátul is kilátni, meg fél számmal nagyobb.:D S-90 nem elég minőségi, de drága legalább, Giulia meg szintén drága. Fél kategóriával kisebb, hasonló minőségű Alfa nyert volna. Az Év Autója ár/érték arányról szól és nem többről.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    [i]És majd megint jönnek a „kínos” magyarázkodások a döntés indoklására hogy miért jobb autó a 3008 mint a E-klasse/S90/Giulia…[/i]

    Nem magyarázkodik senki, ez a díj, nem abszolút legjobbat hirdet, hanem ár/érték arányban vizsgálja a dolgot. Nyilán egyébként mindig valami luxuskocsi nyerne…

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    garancia után jön a magyar filér baszás és vele együtt minden más ami még nem romlót ell
    hát még az olajcsere és a seftes dizel (benzin)
    és az a bizonyos mért szar

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    A zsűritagok éppen le….ják, hogy milyen lesz az adott nyertes megbízhatósága, más szempontok alapján ítélkeznek. A vásárlók pedig, főleg mifelénk azt nézik, teljes joggal, hogy tíz évesen lehet-e az adott modellt józan keretek között fenntartani. Itt nyernek az olcsóbb, egyszerűbb jellemzően még kapható szívómotoros kordék. Én sem akarnék tíz évesen egy most gyártott dízel négy turbós ötös BMW-t ezerféle kütyüvel. Vegye, akinek hat anyja van. Na, ez a pözsó is ilyen lesz majd, menekül tőle aki csak tud. Szerintem.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Az értéktartóság a legtöbb esetben összefügg az autó használhatóságával, megbízhatóságával, tartósságával, gyártási minőségével, népszerűségével, stb. Többek közt ezért lehet „gombokért” hozzájutni pl. a francia és az olasz autókhoz is. A használtautó-piac sajnos kegyetlenûl beárazza a modellek valós értékét a szopóroller-faktor figyelembe vételével.

    A nemzetközi autós sajtód ide vagy oda, a Peugeotról továbbra sem a tartósság jut az ember eszébe, ahogy a társairól sem. Volt francia autóm, sajnos többségében nem kopó alkatrêszek cseréje miatt kellett nélkülöznöm. Kellemes divatcikk ez a 3008-as, de se több, se kevesebb. Ahogy lentebb írta valaki, nagyon kilóg a lóláb.
    Vagy Te nyugodt szívvel ki tudod jelenteni, hogy ez az autó többet ad, mint egy Giulia, vagy egy C-HR, netán egy S-90-es?

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Elnézve a listát, a győztest és a helyezetteket (veszteseket) nagyon nehéz indokolni ennek a díjnak egyáltalán a létalapját is (a döntéshozók szakértelmét nem is említem). Ha maradt egy kis „szakmai” alázat még az autós újságírókban azt tanácsolom a következő napokban kerüljék a tükröket…

    És majd megint jönnek a „kínos” magyarázkodások a döntés indoklására hogy miért jobb autó a 3008 mint a E-klasse/S90/Giulia…

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Ugye csak viccelnek! De komolyan! Itt tartunk? Az egyterüek után most ez kell? Divatos,trendi,inci,fincsi,intelektüel kis padkagyilkos! A másik oldal? Egy álomszép gyönyörű vadállat! Koncsíta vs Bellucci! Izlések és Ficamok! Észérvek és Érzelmek! Még ha a CHR lett volna! Az legalább kilóg a sorból egy kicsit.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Érdekes, hogy itt minden kommentelő jobban tudja, kinek kellett volna nyerni, mint a 20 országból érkező ötven-valahány szakújságíró. Nyilván mindegyik sík hülye és részegen, drogok hatása alatt, egy éjszakai rémálomból izzadtan felriadva szavaztak a Peugeotra. Ahelyett, hogy megkérdezték volna a szakértő magyar kommentelőket. Kár érte, pedig a Lada Kalina is nyerhetett volna!

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Még jó, higy ez nem a „Magyar piac legértéktartóbb autója” díj. Nem tudom mennyi egy használt Jazz, de az is egy magyar újságírók által túltolt, aránytalanu túlértékelt, amúgy kétségkívül praktikus kiskocsi. Egyetlen más országban sincs így körülajnározva, sztárolva mint nálunk. Olvasni kellene nemzetközi autós sajtót és akkor helyreállna a kép…

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    nem is írtam azt hogy teljes értékű terepjáró
    az hogy divat cik és a kivagyok én hangsúly emelése az jellemző
    és a 99% nem fog letérni az aszfaltos útról sem az 1% max megnézi a földes úton az X hektár földjét
    és ennyi

    de mégis van legalább 4-5 cm magasság a földutas feladatra

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Ez nem tetszik-nem tetszik kérdése. Objektíven nézve is voltak a döntősök között ennél jobb autók is. Majd a használtpiac beárazza és 3 év múlva már meg lehet kapni az első 3008-asokat egy 6-7 éves Jazz áráért. 🙂

    Az Év Autója díjnak egyébként már közel sincs akkora jelentősége, mint akár csak 15-20 évvel ezelőtt. Reklámnak jó, amúgy elfelejtik, mint az Eurovízió éppen aktuális győzteseit.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    [i]SUV világát éljük most azért mert biztonságos, magasépítésű, tágas,
    balesetnél több esélyed van mint egy lapos hátsókerekes kocsiba
    elkel fogadni és kész[/i]

    Kicsit olvass ennek utána és fuss neki még egyszer.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Nemtudom feltűnt-e hogy az ütközőzónák magassága a suvnál is ugyanott van mint a laposnak mondott autónál.
    A suv az divat nem terepjáró.
    Én a Saabot még jobban sajnálom.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Nagyon nagy a téveszme nálad. Én a dizájnt értékelem és ez nem más mint kriksz kraksz, nem egységes forma.
    Én szeretem a francia autókat sőt…, de szerintem ez nem sikerült kinézetileg úgy se kívül se belül.
    Még a kopasz a totalcaron is elismerte hogy kik csoportosulnak a szavazáson, pedig ő is a csapat tagja.
    Nálam a chr végzett 1 helyen mert amellett hogy divatos igazi hibrid is. 2.alfa mert végre jó, utolsó a citroen és nissan
    közben bármelyik de messze az 1 és 2 től.
    Indok: Merci útmutató technika, volvo szép, peugeot végre minőségi érzetre tehát ez a 3 nálam 1 csoport.

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    SUV világát éljük most azért mert biztonságos, magasépítésű, tágas,
    balesetnél több esélyed van mint egy lapos hátsókerekes kocsiba
    elkel fogadni és kész

    az OPELel kapcsolatban ha a PSA nem veszi át akkor ök is a SAAB sorsára jutnának
    GM vaskalaposait nem érdekli lesöprik a vállukat

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Ez már nem a régi Peugeot. Múlkor ültem egyben, az apró kormány a teljesen digitális műszerfal és a belső dizájn tényleg lenyűgöző. Ráadásul marha jó vezetni, a magassűga elenére is!

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Igazi kurucos vagy inkább proli mentalitás. Nem tetszik a díjazott, tehát az összes szakújságíró hülye és korrupt. Az ilyen ember minek olvas autós cikkeket???

  • 2017.10.27. at 20:56
    Permalink

    Ízlésficamos dizájn, igazi kriksz kraksz, egyedül a kormány fölötti óracsoportot tudom díjazni, de azt nem most sütötték el először.
    Igazi bundázás ez a coty év autója díj részben szerencsétlen újságírói összetételnek is köszönhető.

Vélemény, hozzászólás?