Inkább egy modern szalon, mintsem bemutatóterem a Lexus legkomolyabb európai ügyfélközpontja. Azért a csúcsmodell LC 500-ból beraktak egyet
Európa második legmagasabb épületében, a 85 emeletes, 354 méteres OKO felhőkarcolóban kapott helyet a kontinens első Lexus élményközpontja, Oroszország fővárosában, Moszkvában.
A kilátás Moszkva felhőkarcolóira a japán Lexus legnívósabb európai eladóteréből - leírni is fura, nemhogy a látvány... Tavaly a Lexus csaknem 25 ezer autót adott el Oroszországban, vezeti a prémium SUV szegmenst
A Lexus Dome olyan multifunkciós tér, amelyben az érdeklődők a japán luxusmárka minden értékével megismerkedhetnek, a nyilvánvalótól a részletekben megbúvókig. Az autószalonra legkevésbé sem emlékeztető különleges kiállítótérben a város felett, távol az utca zajától a Lexus oroszországi bevezetésekor ültetett, 15 éves (azaz még nem túl nagy) fák között sétálhatunk, kényelmes fotelekben nyújtózva gyönyörködhetünk a kilátásban vagy a japán és európai belsőépítészeti elvek érdekfeszítő fúziója nyomán létrehozott terekben.
Ezeket a tereket, ahogy a Lexus modelljeinek fedélzetén, itt is zónákra osztották, és ezek a zónák a márka más és más aspektusával ismertetik meg az embert. Illatok, árnyalatok, egzotikus anyagok teremtenek markáns, mégsem tolakodó hangulatot, miközben maradéktalanul érvényesül az
Omotenashi elve, azaz az ügyfelek igényeit és kívánságait kimondatlanul is igyekeznek teljesíteni a vendéglátók.
Csupán 15 éve van jelen Oroszországban a Lexus, de nagyon kedvelt, a megjelenés évében ültetett fák díszítik a most megnyitott kiállítóteret
A Lexus technológiai vívmányai, forradalmi dizájnelemei egy átfogó tárlat részeiként összegzik a márka értékeit; az ultramodern motorok működését részletesen bemutató, interaktív tárlatokat végtelen békét árasztó bambuszliget ellenpontozza, a Mark Levinson audiorendszerek képességeivel pedig egy hamisítatlan high-end zenehallgató szobában ismerkedhetünk.
Süketszobában tesztelhető a Mark Levinson hfik tudása
A Lexus Dome azok számára is izgalmas, akiknek nem kell bemutatni a márkát: a Lexus kiemelkedő képességekkel rendelkező kézműves mestereiről elnevezett Takumi Café baráti és üzleti találkozókra egyaránt ideális helyszín, de az arra alkalmas termekben színvonalas koncerteket és egyéb kulturális programokat is szerveznek.
Különleges módon, de persze egy normál autószalonhoz hasolóan a márka bemutatásáról és az autók eladásáról szól a Lexus Dome is
A lényeg azonban mégis a Lexus és annak termékei: jelenleg az LC 500 egy példánya, a jelenlegi paletta csúcsmodellje képviseli a kínálatot. A moszkvai Lexus Dome keddtől vasárnapig, dél és este 10 óra között várja a látogatókat, nyilván elsősorban a fizetőképes vevőket.
Nem akarok kekeckedni, de a 7-es képen szerintem nem süketszoba van, hanem vak!!!! Vagy inkább mosdó? 🙂