Fotókon a Suzuki Swift új kiadása

Ez lesz a mi autónk? Kiszivárgott képeken az új Suzuki Swift

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már hatodik esztendeje készül az aktuális Suzuki Swift, itt az ideje az új érkezésének. Állítólag már idén, turbómotorokkal debütálhat.


Állítólag már idén érkezik a következő generációs, vélhetően továbbra is Esztergomban (is) gyártandó Suzuki Swift, amiről egy-két fotó is kiszivárgott egy Franciaországban tartott dílerkonferenciáról. Mind a dizájn, mind pedig a műszaki tartalom a frissebb Suzukikból, így például a Balenóból vagy a bestseller Vitarából lehet majd ismerős.
Hirdetés

A mostani Swfittel szemben az új már csak ötajtósan, rejtett hátsó kilinccsel várható, a kínálatból nem fog kimaradni a néhány éve már ötajtósként is kínált Sport változat. Utóbbi 1.6-os szívó helyett a Vitarában nemrégiben próbált 1,4 literes turbómotort kaphatja meg. Lesz egyéb turbós benzines is: a Balenóban debütált 1,0 literes 112 lóerős (170 Nm nyomatékkal), az alapverzió pedig vélhetően továbbra is az 1,2 literes szívó lesz (90 lóerővel és 120 Nm nyomatékkal).
A teljesen új Swift megjelenése már idén év végén várható, míg a Sport verzió érkezése csak jövőre esedékes - egyebek mellett fokozott karosszériamerevséget, új műszerfalat is várhatunk tőle. A már a mostani frissítésével megjelent LED menetfényen túl várhatóan a főfényszóró is diódás lehet majd - ahogyan a Vitara esetében is az.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 07:02
    Permalink

    a hambekaplakot az audi kezdte és erőltette. megjegyzem, nekem sem tetszik. erőltetett és együgyű, ahogy már többször mondtam. a double frame kevésbé hivalkodó és elegánsabb, persze nem mindegyik gyártó majmolja és erőlteti a single framet.
    a design alapú vélemény többség azért van, mert aki szereti a gépeket és nem munkadoboznak veszi (eljutni A_ból B_be) ,az nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy jól érezze vele/benne magát és esetlegesen még önmegvalósíthat (tuning) is vele saját izlés szerint, bár komoly korlátok közt (talán a 3d nyomtatás majd megkönnyíti az egyedibb dolgokat is 😀 ) .

  • 2017.10.28. at 07:02
    Permalink

    Hogy úgy mondjam, az autó “juke-osodási együtthatója” igen magas:) Nem értem ezt a trendet, hogy a hűtőrácsok miért öltenek egyre nagyobb méretet, és velük együtt az emblémák is. Szinte minden márkánál megfigyelhető ez a “hamm, bekaplak”-effektus. A márkaidentitás kihangsúlyozása fontos, mert az autók nagyon egyformák lettek, de ez az esztétika rovására megy, ami pedig vevőket riaszthat el. Nem jó ez az irány. Döbbenetes módon elszaporodtak az autók külcsínyét bíráló kommentek az autós cikkek alatt(ilyen csúnya, olyan csúnya/ki kiről koppint és hasonlók) – ez is jelzi, hogy a legnagyobb vitát a mai autóknál a design generálja. Pedig amíg világ a világ, kulcsfontosságú tényező marad egy autó megvásárlása kapcsán, ahogy ez így is volt mindig. Gondoljunk pl. a hölgyekre. Ugye?:)

  • 2017.10.28. at 07:02
    Permalink

    Ebből se lesz népautó, a legelsőben volt még a legtöbb hely, a többi modell drága és szűkre sikeredett. Miért nem folytatták a népautós vonalat?

  • 2017.10.28. at 07:02
    Permalink

    Olyan mintha összenyomták volna a GT-R-t. Kicsit olyan mintha karikatúra lenne, de abból is a jobban sikerült fajta. A viccet illik érteni. Az 1.4es turbóssal, nem lesz egy GT-R, de bőven a kellemes kategóriába fog tartozni, sőt sok usernek még sok is lesz.

  • 2017.10.28. at 07:02
    Permalink

    ezzel a kis csúnyasággal ki akarják akkor nyirni teljesen a swiftet? amit 2005-ben elkezdtek, egy izléses és mókány modellel, 2010ben sikerült kicsit csúnyítani rajta, de ez egyszerűen….gagyi. majdnem sxcross szint. lehet nem akarják leterhelni a vitara sorokat. az egy egész jól sikerült gép lett, de más egészséges gyomornak befogadható nincs a szuzukinál most.

Vélemény, hozzászólás?