Fotója szerint sportos a legkisebb Merci
Kémfotón a következő Mercedes A-osztály
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bővül a Mercedes kisautó-kínálata, s az A-osztály a sportvonalat képviselheti.
A brit Autocar kapta lencsevégre a legkisebb Mercedes álcázott prototípusát, a képek alapján pedig jól látható, hogy az újdonság hátulja valóban annyira döntött kivitelű lesz, mint az a Sanghaji Autószalonon kiállított tanulmányon megfigyelhető volt. Látható, hogy a Mercedes ezzel a megoldással a sportosabb konkurensek, a BMW 1-es széria és az Audi A3 babérjaira tör, meghagyva a kisméretű buszlimuzin szerepét a Kecskeméten készülő új B-osztálynak.
A háromajtós Vision A tanulmányhoz képest legjelentősebb változás, hogy az autóra megérkeztek a hátsó ajtók. Megmaradtak a viszonylag szűkre szabott első és oldalsó ablakok, a tetővonal kevésbé merész, mint a Vision A esetében volt, de egyértelmű a sportosság felé való elmozdulás a korábbi A-osztályokhoz képest.
A beltéri műanyagok, betétek és kapcsolók a C-osztályból származnak, a Mercedes ezzel is szeretné kiemelni az A-osztály magas minőségét, a menetkomfortban nagy szerepe lehet az új padlólemeznek. Az MFA platformhoz elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig multilink felfüggesztéssel csatlakoztatják a kerekeket. Az A-osztály hajtását a C-sorozat kétliteres benzines és dízel motorjaira bízták, de kicsit változtatni kellett rajtuk, mert a nagyobb testvérrel ellentétben az A-osztály motorterébe keresztben elhelyezve építik be az erőforrásokat. A kétliteres benzines alapmotorként várhatóan 150 lóerővel kerül majd az autóba, a jelenlegi fokozatmentes CVT-váltókat pedig gyorsabb és takarékosabb duplakuplungos szerkezetekre cserélik. A 2,2 literes négyhengeres dízel 130 és 180 lóerő között teljesít majd a Frankfurti Autószalonon már vélhetően testközelből is megismerhető harmadik generációs A-osztályban.
A beltéri műanyagok, betétek és kapcsolók a C-osztályból származnak, a Mercedes ezzel is szeretné kiemelni az A-osztály magas minőségét, a menetkomfortban nagy szerepe lehet az új padlólemeznek. Az MFA platformhoz elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig multilink felfüggesztéssel csatlakoztatják a kerekeket. Az A-osztály hajtását a C-sorozat kétliteres benzines és dízel motorjaira bízták, de kicsit változtatni kellett rajtuk, mert a nagyobb testvérrel ellentétben az A-osztály motorterébe keresztben elhelyezve építik be az erőforrásokat. A kétliteres benzines alapmotorként várhatóan 150 lóerővel kerül majd az autóba, a jelenlegi fokozatmentes CVT-váltókat pedig gyorsabb és takarékosabb duplakuplungos szerkezetekre cserélik. A 2,2 literes négyhengeres dízel 130 és 180 lóerő között teljesít majd a Frankfurti Autószalonon már vélhetően testközelből is megismerhető harmadik generációs A-osztályban.