Fostla BMW 550i – erősebb és olcsóbb, mint az M5

Az M5-nél is erősebb BMW 550i-t épített a Fostla tuningcég

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Költséghatékonyabb megoldás egy 50i motorral szerelt és tuningolt 5-ös BMW-t venni, mint egy M5-öst. Legalábbis a Fostla szerint.


A gyári M csomagos 550i a hannoveri Fostla tuningcég jóvoltából teljes egészében matt szürke színű fóliázást és egy magasfényű fekete shadow line-t kapott. A belsőt is némileg átszabták, a műszerfal díszítőelemei új dizájnban pompáznak. Az autó technikai részét illetően több módosítás is történt. Rövidebb rugók beépítésével 35 mm-rel csökkentették az autó hasmagasságát. A 20 colos felniken elöl 245/35, hátul 285/30 méretű gumiabroncsok kapaszkodnak az aszfaltba.
Hirdetés
És ami a lényeg: a 4,4 literes V8-as benzines turbómotor sportkipufogó rendszert és a PP-Performance által módosított motorvezérlő elektronikát kapott. A 4300 euró (kb. 1.35 millió forint) összértékű módosítás eredménye 570 lóerő és 800 Nm forgatónyomaték. Összehasonlításként a BMW M5 560 lóerőt és 680 Nm-t teljesít és drágább, mint a tuningolt 550i.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Fostla BMW 550i – erősebb és olcsóbb, mint az M5

  • 2017.10.28. at 23:08
    Permalink

    Szép is, erős is. De a rövidebb rugók beépítésével vajon lett olyan jó a futóműve, mint az M5-nek?
    Mindazonáltal igen érdekes dolog, hogy olcsóbb a gyárinál és erősebb…

Vélemény, hozzászólás?