Minden szempontból nagyon megy
Kis túlzással akár azt is állíthatjuk, hogy éheztek a népek a második generációs Ford Fiesta ST-re, mert alig mutatkozott be az
általunk is tesztelt kis hot hatch, máris 3000 példányban vettek fel rá rendelést az európai Ford-kereskedésenkben. Főleg Nagy-Britanniában és Németországban.
Az egyes piacokon nyártól ötajtós, tehát praktikusabb karosszériával is kapható méregzsák eddigi eredménye úgy is megközelíthető, hogy óránként egyet vesznek belőle (Fiestából amúgy percenként 2 megy el világszerte), ami nagyon nem kevés ahhoz képest, hogy egy erősen túlmotorizált (182 lóerős) és nem is túl megnyerő külsejű személygépjárműről van szó. Viszont Ford és ST, márpedig a márka és a Fiesta ST fivére, a Focus ST is roppant népszerű. A 250 lovas utóbbi 2013 első 3 hónapjában 2100 példányban kelt el.
Tízből hat Fiesta ST-vásárló eddig bőrülést is választott, 90% a vörösre festett féknyergekről sem tudott vagy akart lemondani. Minden ötödik ügyfél navigációval kéri a Sony hifit, szóval bőven fölé megy a vevőkör az úgy 6 milliós alapárnak. A leginkább kedvelt szín eddig a Spirit Blue, magyarul kék, ezt követi a Frozen White fehér és a Race Red vörös, a tesztautó-féle olvadt narancs - egyelőre legalábbis - nem arat osztatlan sikert.