Komoly terepjáró így sem lesz a Polóból, de arra jó, hogy hepehupás földúton eljusson a szántóföldig
Kemény terepre optimalizálja a Polót a brazil Volkswagen. A 2025-ös modellév újdonsága a Robust utónévvel gazdagodik, ezzel hangsúlyozva a kisautó robosztusságát.
Könnyen takarítható beltér is kérhető, a motor klasszikus szívóbenzines
Első ránézésre nincs sok változás, mindössze a nagyobb hasmagasság tűnik fel, még a körbeműanyagozásról is lemondtak a tervezők. A Volkswagen elsősorban a mezőgazdaságban dolgozóknak szánja az autót, így minden a funkcionalitást szolgálja, nem a divat iránti hódolat szülte Robustot. A magasabb Polóhoz kétféle kiegészítő csomag választható. Az elsőben könnyebben takarítható műanyag üléshuzat, gumiszőnyeg és hűtővédő rács jár, a másodikban gumiborítású csomagtérpadlót és vonóhorgot adnak.
A kerekek 15 colosak, ballonos gumikkal ez a legjobb választás az offroad felhasználáshoz
Műszaki téren csak az új rugók és lengéscsillapítók jelentik a változást, minden más változatlan. A géptető alatt ezres szívómotor dolgozik 84 lóerővel és 101 Nm nyomatékkal, a váltó ötös kézi. Brazíliában annyian dolgoznak a mezőgazdaságban, hogy érdemes külön figyelmet fordítani erre a szektorra. A VW az Agro roadshow keretében kívánja megszólítani a földműveseket, ahol a Polo mellett még két platós modellt ajánlanak számukra.
Vagányabb lett a Polo ezzel a hasmagassággal, rossz utakra, magas padkákkal és fekvőrendőrökkel tűzdelt várásokban sem lenne hátrány ez a felépítés
Minden brazil TSZ-tag egységesen 165 centi magas, hogy nincs szükség állítható fejtámlára? Ha ez a legeslegolcsóbb modellek egyike a piacon akkor talán elmegy, de ha mezőgazdaságnak marketingelik akkor pont ez lenne az első kiegészítők egyike ami szükséges. Ja, de persze robusztus – így ha nincs külön fejtámla, nem lehet letörni vagy elhagyni…