Fokozott habzás Gemballa módra

Tíz lóerős plusszal érkezik a Gemballa GT

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár Uwe Gemballa tuningmester már három éve nincs közöttünk, a nevével fémjelzett műhely ontja az izgalmas Porschékat. A németek a későn érkező tavaszt egy szép kabrióval köszöntötték.


A Porsche 911 Cabriolet adja magát egy jó optikai tuninghoz, de az igazi mestermunka nem hagyja érintetlenül a teljesítményt sem. A Gemballa GT névre hallgató kabriót állítható szelepkapcsolású sportkipufogóval szerelték fel, ez ördögi hanggal vadít meg minden gázadást, ráadásul 10 lóerővel többet szabadít a hátsó tengelyre.

A Gemballa GT legnagyobb teljesítménye 410 lóerő, csúcsnyomatéka 440 newtonméter. Kézi sebességváltóval 301, PDK duplakuplungos egységgel 299 kilométer/óra a végsebessége. Utóbbival gyorsabb a sprint is, nulláról 100 kilométer/órára 4,5 másodperc alatt, kézi sebességváltóval két tizeddel lassabban katapultál a kabrió.
Hirdetés

A karosszériára szerelt kiegészítőket - kötényeket, lökhárítótoldatokat - szénszálas műanyagból készítették a németek, így azok az autó tömegét nem befolyásolják, leszorítóerejét annál inkább. A futóműben 30 milliméterrel rövidebb rugókat alkalmaztak, amelyeket a Porsche adaptív csillapítóihoz hangoltak. A szériánál jóval erősebb fékeket a Brembo szállítja. A 21 colos felnik könnyebbek, mint a 20 hüvelykes gyáriak, abroncsból előre 245/30 ZR21, hátra 305/25 ZR21 méretű Michelineket ajánl a tuner. A teljes átalakítás árát nem közölte a Gemballa, de a komplett kerekek felára 9 ezer, az optikai csomagé 19 860 euró.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?