Fokozatmentesre automatára szavazott a Honda
Frissül a Jazz, a Honda elvetette a robotizált váltót
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Jazz Hybrid variánsának megjelenésével a lassan három éves sorozat is megújult. Automata váltósa robotizált helyett fokozatmentest alkalmaz.
Élénkzöld színben csakis a Hybrid Jazz kapható, a kombinált hajtású változat hűtőmaszkjával is különbözik a többitől
Ismerős az Econ-gomb a műszerfalon, a hajtásláncot adó Insightban is találkozhattunk már vele
Nem nagy újdonság a Honda Jazz Hybrid, hiszen egyrészt már maga a modell is tavaly ősszel debütált, hajtáslánca pedig teljes egészében az Insightból ismert. Magyarán 1,34 literes, 88 lóerős benzinmotorjához 14 lóerős villanymotor kapcsolódik. A kettő együtt fokozatmentes automata váltón keresztül hajt, így a Jazz 12,6 másodperc alatt képes 100 km/órára gyorsulni, és 177 km/órás végsebességre képes, kombinált fogyasztása 4,5 l/100 km, szén-dioxid emissziója 104 gramm/kilométer. A kétmotoros Jazzbe a már ismert, nikkel-fémhidrid (Ni-MH) akkumulátorok kerültek, a 300-1320 literes, a többi Jazzből ismerten variálható csomagtér csorbítása nélkül.
Mindegyik Jazz új lökhárítókat kap
Friss opció a bőrkárpit és a navigáció, az utasülés támlájának hátrabillentésével 2,4 méter hosszúra növelhető a csomagtér
A friss Jazz várhatóan tavasz végére ér a hazai kereskedésekbe, ára a mostani, azaz 3,4 millió forint környékén várható, a kifutó verziók pedig 250 000 forint kedvezménnyel kaphatók. Mivel a Jazz újítása minimális, a „régi” példányok vásárlásáról sem beszélünk le senkit!