Öt- és 5+2 üléssel is készül majd az Idea-utód déli szomszédunkban
A Fiat vásárolta meg az utóbbi években csak vegetáló Zastava autógyárat, az olaszok pedig megindították a több száz millió eurós befektetéssel járó modernizálást, amikor lehetőségük lett a Chrysler feletti irányítás megszerzésére. A projektet nem állították le, de átértékelték az abban rejlő lehetőségeket. Eredetileg egy, kifejezetten a régiónknak szánt olcsóautó gyártásáról volt szó, végül azonban egy kis-kompakt kategóriás buszlimuzin gyártásába kezdenek hamarosan Szerbiában. Azért nem lehet egyértelműen kategorizálni az autót, mert lesz belőle ötszemélyes változat az európai piacnak, de készül nyújtott, 5+2 személyes utastérrel is, ez utóbbit ráadásul az USA-ban is forgalmazni fogják majd. Csak nehogy az amerikaiak a Yugo bukása jusson az eszébe a Szerbiában gyártott, Fiat-technikás autókról. A modernizált kragujevaci gyár kapacitása évi 200 000 autó, ezt az igényektől függően akár 300 000 autóra is tudják majd bővíteni.