Közel 20 százalékkal növekszik a SHARE Now flottája, ugyanis 50 darab Fiat 500 érkezik a céghez
Még örömtelibb hír a Fiatok érkezése, ha megnézzük a díjszabásukat. Ugyanis az 500-asok a legelérhetőbb árkategóriában használhatók. Mindössze 60 forintos percdíjat kell fizetniük az ügyfeleknek, ami jelenleg a legkedvezőbb ár Budapesten. Egy teljes napra pedig – a benne foglalt 90 kilométerrel együtt – 11 990 forintért vihető el. Viszont aki nem előfizető, tehát csak alkalmi felhasználó, 25 százalékkal magasabb áron, 79 forintos percdíjjal veheti igénybe az új modelleket.
60 forintos percdíjért lehet beleülni az 500-asokba
„
A Fiat 500-asokkal nem pusztán praktikus városi modellekkel egészül ki német prémiummodellekből álló flottánk, de a tudatos árazással törekszünk arra is, hogy minél több embernek biztosítsunk gyors és kényelmes közlekedési alternatívát a fővárosban” – mondta Buday Bence, a SHARE NOW magyarországi ügyvezető igazgatója.
„Célunk hozzáférhetővé tenni a városi mobilitás egyre népszerűbb formáját a Budapesten élő vagy dolgozó emberek számára úgy, hogy nem engedünk a magas minőségből.”
A carsharing használatával akár öt-nyolc magántulajdonú autó is kiváltható a forgalomban
Az új autók mellett az elérhető zónákban is újít a SHARE NOW. Hét új területre terjed ki a szolgáltatás, ezek közül kettő, Hűvösvölgy és Mártonhegy a belső SHARE NOW zóna része, tehát olyan területek, ahol ingyenesen indíthatók, illetve zárhatók le a bérlések. A fennmaradó öt, Csepel, Wekerletelep, Rákoskeresztúr, a Centenáriumi lakótelep és Káposztásmegyer. Ezek úgynevezett külső zónák. Utóbbiak szigetszerűen, a SHARE NOW zónától elkülönülten helyezkednek el a város külső részein. Ezeken a helyeken a bérlések egyszeri extradíjért zárhatók le és díjmentesen indíthatók, miközben a közösségi autók továbbra is az egész ország területén használhatók.
Érdemes tudni még, hogy a SHARE NOW kézfertőtlenítőket helyez el autóiban, míg a Fiat magyarországi képviselete az új gépkocsik leggyakrabban megérintett kezelőfelületeit hosszútávú felületfertőtlenítővel kezelve adja át az autómegosztó szolgáltatónak, csökkentve ezzel a fertőzésveszélyt a járvány idején.
Fontos kiemelni: a Fiat/FCA továbbra sem tagja a Share Now cégcsoportnak, a Daimler/BMW és a helyi képviselet Wallis külső partnerként szerez be az olasz gyártó matuzsálem korúnak számító típusából, hogy ki tudja elégíteni a felhasználói igényeket.