Strandon mutat igazán jól, csíkos vászontetővel, fehér felnivel, krómmal és piros díszítéssel dobták fel a külsőt
A Fiat 500 modern kiadása 2007-ben debütált, és azóta is a minikategória élén tanyázik, a Fiat rendkívül jó érzékkel csomagolta modern köntösbe a retrót. Az 500-asból az elmúlt bő egy évtizedben készült
crossover,
egyterű, számos sportos
Abarth modell, de még vászontetős
kabrió is.
Belül famintázat és fehér bőrülés jár a Dolcevita limitált szériához, 69 és 85 lóerős teljesítménnyel kérhető
A legfrissebb különkiadás Fiat 500 Dolcevita névre hallgat, mellyel az 500-as 62. születésnapját ünnepli a gyártó, az eddig piacra dobott limitált szériák száma pedig már meghaladja a 30-at. A Dolcevita kivitel a zárt és a nyitható tetejű modellből is egyaránt készül, mindkét változat kizárólag a Gelato White fantázianevű fehér fényezéssel lesz elérhető. Az ünnepi modellt 16 colos fehér alufelnivel szerelik, a karosszériát pedig több krómmal és vékony piros csíkokkal dobják fel. Az 500C-re épülő Dolcevita csíkos vászontetőt kap, amivel a strandok hangulatát idézték meg a tervezők, a zárt változat pedig üvegtetővel növeli a komfortot. A belső is átesett némi esztétikai simításon, belül a világos bőrülések és a műszerfal famintázata jelenti az újdonságot. Motorok tekintetében nem hoz újat az édes élet képviselője, az 1,2 literes szívómotor (69 LE) és a 0,9 literes (85 LE) turbós erőforrás társítható a különkiadáshoz. Az 500-as generációváltását nem kapkodja el a Fiat, bár az eladási számokat nézve egyelőre nincs is szükség rá, a retro kisautó
idén érte el a 3 milliós példányszámot, így egyre közelebb kerül a híres őséhez, melyből 18 év alatt közel 3,9 millió példány talált gazdára.
Ha a zárt Dolcevita változatra szavazunk, akkor üvegtetővel kapjuk az 500-ast, már 3 millió 500-as készült 2007 óta