A Romeo Ferraris bemutatta pár napja
beharangozott legújabb őrületét, a 300 lóerős Fiat 500 Cinquone Stradale-t.
Hatalmas légbeömlők az orr-részen. A kötények elképesztően szélesek, de a nagyméretű hátsó szárnyat apró tetőspoilerre cserélték
Az utastér nem túl puritán, a kormányt és a váltókart akár lecserélhették volna, de jól sikerült a bőrrel, alcanatarával és karbonszálas betétekkel végrehajtott utastér-tuning. A kagylóülések ilyen teljesítménynél már kötelező tartozéknak tekinthetők
A már korábban is kiadott motorteljesítményen kívül egyelőre nem árultak el részleteket arról, hogy milyen menetteljesítményekre képes az autó, vagy, hogy milyen módszereket alkalmaztak annak érdekében, hogy a háromszáz lóerő ne csak a kormányt csavargassa, hanem valóban kiautózható legyen. Borítékolható, hogy nem maradhatott ki valamilyen speciális differenciálmű a hajtásláncból, mivel valószínűsíthető, hogy a versenygénekkel rendelkező autót nem zsúfolták tele elektronikus menetstabilizáló berendezésekkel.
A Fiat 500 Cinquone Stradale farrészét a középen elhelyezett dupla kipufogóval átszúrt diffúzor határozza meg, méretes, sokküllős felnijeire nagyon alacsony profilú gumikat húztak, úgyhogy nem tökéletesen sima aszfalton eléggé embert próbáló élmény lehet az autó vezetése. A karosszériát az utasok biztonsága érdekében erős bukóketreccel bélelték ki.
Biztosan nem lesz túl gyakori látvány az utakon a Cinquone Stradale, de akkor is legfeljebb ezt a végét láthatja, aki mellett eldübörög
Vajon meddig bírja egy 300 lovas 1,4-es?Egyébként kipróbálnám szívesen.