Fiat 500 Cinquone Stradale: 300 lóerős versenygép közútra
Romeo Ferraris Fiat 500 Cinquone Stradale
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Igyekeznek mindent kihozni a kis Fiatból a Romeo Ferraris emberei. Versenyautójuk alapján épített közúti méregzsákjuk teljesítménye 300 lóerő.
A Romeo Ferraris bemutatta pár napja beharangozott legújabb őrületét, a 300 lóerős Fiat 500 Cinquone Stradale-t.
A már korábban is kiadott motorteljesítményen kívül egyelőre nem árultak el részleteket arról, hogy milyen menetteljesítményekre képes az autó, vagy, hogy milyen módszereket alkalmaztak annak érdekében, hogy a háromszáz lóerő ne csak a kormányt csavargassa, hanem valóban kiautózható legyen. Borítékolható, hogy nem maradhatott ki valamilyen speciális differenciálmű a hajtásláncból, mivel valószínűsíthető, hogy a versenygénekkel rendelkező autót nem zsúfolták tele elektronikus menetstabilizáló berendezésekkel.
A Fiat 500 Cinquone Stradale farrészét a középen elhelyezett dupla kipufogóval átszúrt diffúzor határozza meg, méretes, sokküllős felnijeire nagyon alacsony profilú gumikat húztak, úgyhogy nem tökéletesen sima aszfalton eléggé embert próbáló élmény lehet az autó vezetése. A karosszériát az utasok biztonsága érdekében erős bukóketreccel bélelték ki.
A Fiat 500 Cinquone Stradale farrészét a középen elhelyezett dupla kipufogóval átszúrt diffúzor határozza meg, méretes, sokküllős felnijeire nagyon alacsony profilú gumikat húztak, úgyhogy nem tökéletesen sima aszfalton eléggé embert próbáló élmény lehet az autó vezetése. A karosszériát az utasok biztonsága érdekében erős bukóketreccel bélelték ki.
Vajon meddig bírja egy 300 lovas 1,4-es?Egyébként kipróbálnám szívesen.