Ferrari V6-ost kaphatnak az új nagy Alfák
Az Alfa Romeo új hátsókerekes autóiba a Ferrari motorjait építik majd
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Fiat mindent megad a feltörekvő Alfának. A 3-as BMW ellenfele a legendás Giulia névhez Maserati padlóvázat és Ferrari motort kaphat.
A milánói márka felfejlesztése és modern reneszánsza egy olyan téma, ami sokakat feltüzel, de sokkal inkább a régi, mintsem a közelmúltbéli teljesítményük alapján. A Fiatnak - és itt a Ferrarit, meg a komplett Chrysler csoportot is tömörítő cégre gondolunk - meg van minden eszköze ahhoz, hogy elérje a célt, és az Alfa egy BMW szintű márka lehessen. A legfrissebb hírek szerint a kisebb MiTo és Giulietta gyártása le fog állni, és innentől a középkategóriás, valamint annál nagyobb szedánokra koncentrálnak majd az Alfánál.
Hogy az Alfa újra kitűnhessen, ahhoz egy Ferrari, vagy legalábbis Ferrari tervezésű motor lehetne az aduász. A formákkal nem volt gond, abból az alapvetően elsőkerékmeghajtású 159-es is jelest érdemel. A Fiat csoport főnöke, Sergio Marchionne szerint hiba lenne a piros autók maranellói gyárát nem bevonni a projektbe, pláne úgy, hogy maga az autó szerkezetileg közel állna a még be sem mutatott kisebb Maseratikhoz. A történet nagyrészt persze még csak spekuláció, de az biztos, hogy a piaci áttöréshez az 1700 (Amerikán kívüli) Jeep kereskedésben kialakítandó "Alfa sarok" is kéne a 3200 kereskedést működtető BMW hálózattal szemben. Konkrétabb információt pár hónappal későbbre ígérnek, addig is aggódhatunk, vajon összejön-e az utolsó esély az Alfának?
Szepek es jok csak azt sajnalom hogy a szakijaikat szelnek eresztettek,pedig milyen autokat gyartottak.
Uram isten!
De ezt a Ferraris temat mar ellotek egyszer Thema 8.32 jo is volt szep is dehat megse
aratott akkora sikert…
Szépek ezek az Alfák, nagyon kéne!
Valahol olvastam hogy az új nagy Alfa majd az 5 BMW ellen megy harcba …. kíváncsi leszek mikor egy 20 milliós kategóriában kell versenyezni és ott egy 535i meg majd jön egy Alfa valami turbós V6 motorral és a BMW kerül 20 millióba az Alfa meg majd 19 be ki fog venni olasz kocsit … mert biztos vagyok benne hogy nem 15 re fogják belőni az árakat sem . Aki meg kifizet 19 milliót 1 millióval többért már vehet értéktartóbb autót és nagyobb pedigrével és nem fog egy Olaszba ülni aminek jelenlegi modellpalettája enyhén szólva is hagy némi kívánnivalót maga után! Nem értem miért meglepő , hogy Ferrari motort kapna mikor ott a V6 biturbo Maserati motor egyébként ez a motor nem Ferrari motor hanem egyenesen a Chryslertől érkezik csak a Ferrari belenyúlt a motorba és felpiszkálta kicsit de valójában egy amerikai motorról beszélünk a Ferrarinál csak a V8 3.800 ccm biturbót készítik turbó motorok terén . Szóval , ha úgy vesszük akkor nem lesz Ferrari motor az alfákban fizikailag , ha viszont marketing szempontokat nézzük akkor igen lesz benne Ferrari motor …
Marhaság. Az Alfának volt saját fejlesztő kapacitása, és párját ritkító szakembergárdája ami nagyjából egytől egyig szélnek lett eresztve.
Viszonyításként: Da Silva VW csoport fődizájnere. Luca de Meo, Audi marketingigazgatója. Wolfgang Egger Audi dizájnfőnöke.
Az Alfa 2000 óta folyamatosan a piac legjobb dízeleit fejlesztette, a 156 nagyon jó, a 147 korszakalkotó, a 159 pedig egy közel tökéletes prémiumautó volt.
Ehhez képest most fiatokat tuningolnak mint 146 idején.
Nekem ne jöjjön ez a digó brigád ferrarizással. Az Audi sem attól jó vayg ad el sok autót mert van egy motorja a Lambótól.
A 166 utódnak jó lesz a Ghibli platformja ez eddig rendben van. Csak az a baj hogy a 166 eldásai marginálsiak voltak.
A BMW szintű márkától sajna messze vannak, akkor is ha egy egy modell konrkét motorizáltsággal felvette a BMWkkel a versenyt.
Viszont én úgy tudtam hogy a 159-est kivezették és leállt a gyártás, nem?
Volt csak elsőkerekes is a V6-os 159-ből!