Gondolván arra, hogy az 500-as csajosan pici és formás, spéci táska is jár majd azoknak a vásárlónak, akik egy bőröndnyi pénzért hazaviszik a tíz darab Romeo Ferraris FIAT 500 Abarth Monza Special Edition egyikét. Igen ám, de milyen csaj vesz magának 260 lóerős miniautót? A tuning műhely ugyanis nem aprózta el a dolgot, és miután némiképp sportosabbra csiszolta a karosszériát, értelmet adott azon munkálatoknak, amelyek a Brembo fékek megerősítésére, illetve a futómű átalakítására vonatkoztak. Az 1,4 literes turbómotor már a gyári FIAT 500 Abarth kivitelt is izgalmassá teszi, de a Romeo Ferraris nagyobbra cserélte a feltöltőt, az intercoolert, új a vezérlőprogram, és nemesacél sportkipufogón keresztül távoznak a gázok. A végeredmény szerénynek éppen nem mondható 260 lóerő, és annak érdekében, hogy a kis méregzsák vezethető maradjon, önzáró differenciálmű segít. A váltó hatfokozatú, szekvenciálisan kapcsolható félautomata, a 17 colos felnikre pedig Yokohama Parada gumiabroncsokat húztak.
Az utastérben bőr és Alcantara található, a teljesen fehér színvilág azonban kicsit giccses, bár kétségtelenül feltűnő. Az Autodromo Nazionale Monza emblémája, illetve színe több helyen is feltűnik, többek között a tetőre festve, vagy az ülésekre hímezve, de ez érthető, hiszen a kisautó a pálya nevét viseli.