Innen teljesen M2-nek tűnik...
A történet és az indok, amiért a hátsókerekes 1-es megszűnt nagyon egyszerű; egy hagyományos kompakt eladhatóbb, mint egy igazi élménykompakt. Az 1-es tehát már sosem lesz olyan, mint volt, de legalább a 2-est még meghagyják rendes hátsókerekesnek. Annak a pár rajongónak, akik vágynának valami érdekesre a bakancs formájú háromajtósból, van még remény. Van egy brit műhely, akik olyan csodákat faragnak, mint a képeken is látható M140i, vagy M2 shooting brake, igazából mindegy, a végeredmény valami olyasmi, mint a '90-es évek végén megszületett Z3 M kupé, egy őrülten izgalmasnak tűnő, fura formájú sportautó.
...de itt már látszik a trükk, ez egy M140i, melyet M2 alkatrészekkel és karosszériaelemekkel tuningoltak
Hivatalosan M140i-nek kell hívnunk a végterméket, mert inkább az M2-őt oltották bele. Az alkotó szerint az M2 alkatrészek egy törött autóról származnak, ennek karosszériaelemeit használták fel, komplett elejét, de hátulra kicsit át kellett faragni a lökhárítót, és ha már így volt, nagyobb diffúzort alakítottak ki. Futóműelemeit is felhasználták, de motorja maradt az M140i B58-as kódjelű, soros hathengeres turbómotorja. A gyárilag 340 lóerős hathengerest az M2 Competition szintjéhez közelire húzták, 405 lóerőre képes csak hátsókeréken. Az átépítés nagyon jól sikerült, igazán különlegesen hatnak a hátsó széles sárvédők és az M2 eleje a bakancs formájú háromajtóson. Az autóból egyelőre egy létezik, a prototípus, de az építő tervezi csomagban értékesíteni a szükséges alkatrészeket, melyek ára nagyjából 20 000 font lesz, ebbe vélhetően az átépítés is beletartozik.
Hathengeres motorját 405 lóerőre tornázták fel