2021 októberétől a Ghosthoz is elérhetővé vált a Black Badge kiadás, mely jelentősen megdobta a modell iránti érdeklődést
117 éves fennállásának legjobb évét produkálta a Rolls-Royce, globálisan 5586 autót értékesített a brit luxusgyártó, 1836-tal többet, mint 2020-ban és 461-gyel többet, mint a korábbi rekordot jelentő 2019-es évben. Ezzel a Rolls-Royce lett a 250 ezer euró (kb. 90 millió forint) feletti szegmens legnépszerűbb márkája. Emellett a márka megdöntötte a saját eladási rekordjait a kínai, az amerikai piacon és számos más országban is. Hazánkban is regisztráltak a tavalyi évben 2 új példányt, míg 2020-ban egyetlen egyet sem. A Rolls-Royce saját bevallása szerint az eladásokat a Ghost dobta meg igazán, főleg az októberben debütáló Black Badge különleges kiadással, melyet az ügyfelek kérésére vett fel a goodwoodi gyártó a kínálatába, de szintén erős évet zárt a Cullinan és a kultikussá vált, hamarosan frissülő Phantom is.
A Rolls-Royce 117 éves történelmének legjobb évét hozta 2021-ben
A Rolls-Royce háza táján is előkerült a villamosítás, tavaly a britek is bejelentették az első elektromos autójukat, melyet 2023 negyedik negyedévében terveznek piacra dobni Spectre néven. Emellett a goodwoodiak nagy erőkkel dolgoznak a gyártósoron, hogy a későbbi villanyhajtású példányok gyártása is zökkenőmentesen működhessen, kiszolgálva a meglehetősen szűk üzleti kört.