Konnektoros hibridként is elérhető mostantól az 5-ös limuzin
Rögtön kétféle konnektoros hibrid hajtásláncot is bemutattak az 5-ös szedánhoz, természetesen mindkét esetben zöld rendszámmal kerül forgalomba hazánkban a limuzinok plug in hibrid kivitele. Az erősebb verzió az 550e xDrive névre hallgat, amelynek a lemezei alatt egy háromliteres, sorhatos motor dolgozik, ehhez társul a BMW jelenlegi legfejlettebb hibrid rásegítése. A rendszerteljesítmény 489 lóerővel rendelkezik, ehhez 700 newtonméteres forgatónyomaték társul, a WLTP ciklus szerinti 83-90 kilométeres zöld hatótávval.
Az erősebb plug in hibrid kivitel 489 lóerőt, és 700 newtonméteres nyomatékot kínál
Itthon az olcsóbb is 26 millióról indul
A gyengébb, 530e már a 100 kilométert is elérheti, ugyanis a BMW közleménye szerint annak az elektromos hatótávja 93, és 103 kilométer között alakulhat a WLTP ciklus szerint. A szolidabb hajtáslánccal felszerelt kivitel - az 550e xDrive verzióval ellentétben - egy kétliteres, négyhegeres motorral operál, ehhez jön a 184 lóerős hibrid rásegítés, a kettő együtt pedig 299 lóerős összteljesítményt ad le 450 newtonméteres csúcs forgatónyomatékkal. Itthon ez a verzió 26 400 000, míg az 550e xDrive 31 520 000 forintról indul.
Immár az 5-ös BMW-n is ott virít a töltőnyílás. Gyorstöltővel akár bő három óra alatt is teljesen feltölthető az akkumulátor