Féltucatnyi újdonságot visz Genfbe a Nissan
Már a Nissan esetében sem titok, hogy mi lesz standján a Genfi Autószalonon
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Jövő kedden a sajtónak, csütörtökön már a nyilvánosságnak nyitja kapuit a Genfi Autószalon, így egyre több autógyártó, ezúttal a Nissan jelenti be, hogy mit fog ott felsorakoztatni.
A frissességek zöme persze ismert, azaz élőben ugyan még nem látott, sajtóközlemények által azonban már megénekelt modell. Genfben pompázik majd a Note, a korábbi egyterűsnél sokkal inkább személyautósra vett második generációja, mely az új opciókkal, nagyobb csomagtérrel és növelt hatótávval tavasztól Angliában gyártott Leafhez hasonlóan szintén európai modell lesz.
A 100 g/km alá apasztott CO2-emissziójú Note és a helyi környezetszennyezéstől mentes Leaf mellett a Nissan sportvonala is erős lesz Genfben. Lehet majd gyönyörködni a 200 lóerős Juke Nismo és a 344 lóerős 370Z Nismo kiadásokban, valamint a GT-R legfrissebb, 0,1 másodperccel apasztott (2,7 mp-s) 100 km/órára gyorsulású kiadásában, s még mindig marad ugye két újdonság: egy új csomagos Juke és egy koncepcióautó, a Detroitban már látott Resonance.
Előbbi a Juke n-tec, mely állítólag izgalmas külső-belső elemekkel is elkülönül majd a sorozat többi tagjától, ám legfőbb újdonsága a Google Sent-To-Car megoldást ismerő, az előzetesen megtervezett útvonal fogadására képes Nissan Connect navigációs rendszer lesz. Ez teljes elérést ad a Google hasznos helyek (POI) adatbázisához, s 5,8 colos képernyőre vetíti térképét. A Nissan Design America formatervezői által megalkotott Resonance a gyáriak szerint az űrutazások világába kalauzol, hajtáslánca hibrid; a terepkupé jó eséllyel a jövőre új generációval érkező Murano vonásait mutatja már.
Lesz tehát vadonatúj sorozat (Note), frissített villanyautó (Leaf), három izommodell (Juke Nismo, 370Z Nismo, GT-R), valamint a Resonance által egy koncepció, ja, és most bejelentett újdonságként friss navis Juke is a Nissan genfi standján.
Kedves Lajos!
Elnézését kérem, valóban voltak ebben a cikkben csúnya hibák, sajnáljuk, hogy így jutott el a megjelenésig!
Érdeklődéssel olvasom az autós világ híreit, többek között itt is. A cikkíró Katona Mátyás úr írását olvasva olyan érzésem támadt, sokadszorra, hogy a neve magyar csak, az anyanyelve nem! Kérem, a magát hivatásos tollnoknak tartókat, ne bántsák védtelen anyanyelvünket. Az ilyen gusztustalan magyartalanságot büntetni kell/-ene/, a fizetség megvonásával és a megjelenés tiltásával. Katona Úr, az ön fejében is ilyen kuszaság lakik, mint a mondataiban? A szerkesztőnek még nem tűnt fel az érthetetlen mondatszönyek eluralkodása a lapjukban? Ha más nem is, de legalább a fizetésükért tisztességgel elvégzett munka ösztönözhetné Önöket!!!!!!!!!! Remélem jobban figyelnek arra, mi jelenik meg tolluk alól! Kémeri Lajos