Vékonyabb fényszórókról lehet felismerni a frissített Elantra N-t, emellett a felnik is újak. A premiert a Sanghaji Autószalonon tartották
Olcsó négyajtós szerepét szabták az Elantrára, ez viszont nem gátolja meg abban a Hyundait, hogy hivatalos sportváltozat is szülessen. Már a hatodik nemzedékből is készült egy izmosabb verzió az amerikai piacra, a hetedik generáció viszont már az N logót is kiérdemelte. Az Elantra formáját még a hagyományos változatok esetén sem lehet unalommal vádolni, de a csúcsmodell erre is rátesz egy lapáttal.
Már az alapforma is izgalmas, kezdenek nagyon ráérezni a rajzolásra a Hyundainál
A tervezők egyáltalán nem akarták, hogy szerény legyen a megjelenés, fekete betétekkel, piros toldatokkal és 19 colos felnivel vadították meg a négyajtóst. Hátul sem szerénykedik az autó, a dupla kipufogóvéget bátra kipakolták, nehogy valaki azt hihesse, hogy amperek termelik a lóerőket, a csomagtérfelédre pedig egy szárnyat szereltek, így van egyfajta utcai huligán megjelenése, ami kifejezetten jól áll. Az Elantra jelen nemzedéke 2020 óta fut, az N viszont csak 2022-ben érkezett, ám az alapmodell frissítése kés alá lökte a sportváltozatot is. A változás a fényszórókat és a lökhárítókat érintette, a fém elemekhez nem nyúltak.
Hivatalosan nem forgalmazzák az Elantrát itthon, ám a Használtautó.hu felületén néhány Hyundai kereskedőnek hála felbukkant a típus
A technikáról még nincs információ, de többségében ahhoz nem igazán nyúlnak egy frissítés keretében. Eddig egy kétliteres T-GDI sornégyes motor hajtotta az Elantra N-t 280 lóerővel (390 Nm nyomaték), ami 5,3 másodperc alatt repítette százra, a végsebesség korrekt módon 250 km/h.
Manapság divat eldugni a kipufogót, de nem az N részlegnél, az Elantra bátran kürtöli világgá, hogy szénhidrogént éget