Felmérgesítették az Audi R8-ast
Kilencvenöt lóerő plusz a V10-es Audi R8-nak
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A német OK-Chiptuning műhely az utóbbi időben Volkswagen és Porsche átdolgozásokkal vetette észre magát. Ezúttal a Porsche 911 házon belüli kihívóját, az Audi R8 V10-es verzióját vették kezelésbe.
A tuningnak alapul szolgáló autó egy 2010-es Audi R8 V10 R-Tronic volt, egy igazi csúcsmodell talpig feketébe öltöztetve. Hogy trendibb legyen az autó, felruházták néhány Audi R8 GT alkatrésszel és kiegészítővel, beleértve a hátsó lámpákat, az első aktív légterelőket és a hátsó diffúzort. Utóbbiakat természetesen szénszálas műanyagból öntötték.
A kocsi Győrben készült 5,2 literes tízhengeres erőművét a gyári 525 lóerőről 620 lóerőre, a legnagyobb forgatónyomatékát 530 Nm-ről 570 Nm-re emelték. Azt, hogy a kocsi mennyivel lett gyorsabb a kiindulási pontot jelentő változatnál, a cég nem hozta nyilvánosságra.
Gyors autóhoz gyors váltó dukál, az egykuplungos automatizált kézi sebességváltó új vezérlést kapott, ami lerövidíti a váltási időt, így a tuningolt Audi R8 6,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 200 kilométer/órás sebességre. Az Audi R8 futóművét KW rugókkal tették még feszesebbé.