Komolyabb a tekintet az új orr miatt, manapság a ráncfelvarrás krómot is hoz magával a Suzukinál
Vidám formával és enyhe terepjárós beütéssel élesztette fel az Ignis nevet a Suzuki, aminek külsejét a hetvenes évek inspirálta, azon belül is Suzuki Front Coupé-ra gondolhattak néhányszor a tervezők. Négy év után viszont szinte kötelező némi újat felmutatni, így kisebb kozmetikai beavatkozásra küldték az Ignist. Az orron a lökhárító módosult, a lámpák közé U alakú nyílások kerültek (szám szerint négy darab), ezzel pedig biztossá vált, hogy menő a króm a Suzukinál, az
SX4 S-Cross és a
Vitara esetében is bőven mérték a csillogó bevonatot. A ráncfelvarrásnak hála még terepjárósabb lehet az Ignis, mivel off-road hangulatú lökhárítók is kerülhetnek az apró Suzukira, az ezüst betétekkel feldobott ütközők robusztusabb kinézetet kölcsönöznek.
Eltűnt a sima benzines kivitel, így csak könnyű hibrid lehet az Ignis, Indiában 1,3-as dízel is lehet az apró Suzuki orrában
Néhány új külső szín mellett változik az ülések mintázata, a csomagtartó padlója pedig ellenállóbb, könnyebben tisztítható anyagból készül. Az új Ignis tulajdonosoknak a fűtött első ülésekről sem kell már lemondaniuk, a balesetek megelőzésében pedig kamera alapú rendszer segít, ami a sofőr figyelmeztetése mellett vészfékezésre is képes. A japán piacról is eltűnik a sima 1,2 literes motor (ami nálunk is kifutott már), ezentúl csak könnyű hibrid hajtással lehet megvásárolni az Ignist. A japán gyártó az új modell megjelenésével kapcsolatban nagyvonalúan csak annyit közölt, hogy még az idén megérkezik a szalonokba a friss Ignis.
Kétféle első lökhárítóval készül az Ignis, így akár terepjárós stílussal is felruházható a kis Suzuki