Mondjuk neki azt, hogy jól sikerült az orrműtét? Még a végén megsértődik szegény
Alapból is furcsálltuk az SX4 S-Cross orrát, már megjelenésekor is túl hosszúnak tűnt az autóhoz képest, de reménykedtünk, hogy a frissítésnél majd valahogy javítanak rajta. Na, ez nem történt meg, csak változott, és a hatalmas orrlyuk már krómozott is, hogy még messzebbről ki lehessen szúrni. Ugyan szemfülesek már láthatták a Balaton-átúszáson a magyar Suzuki jóvoltából, hivatalos bemutatóját csak most kezdi a gyártó, és legközelebb élőben valószínűleg a Párizsi Autószalonon találkozhatunk vele.
Nagyon jó ez az új szín, már a magyar képviselet is ezzel mutogatta
Belül nincs feltűnő változás, ugyanaz az egyszerű praktikus kocsi, ahogyan már ismerjük
Nem csak a rács, az egész lökhárító új, meg persze a lámpák is, amik már belsejükbe építve kapták a LED-es nappali menetfényt. Sok apró külső változtatást kapott, de leginkább a motortér érdekes. A
Vitarában debütált 1.4-es, 140 lovas turbós benzines motorral is rendelhető lesz az új S-Cross, de a
Balenóban frissen bemutatott egyliteres turbóssal is vehetjük majd 112 lóerővel, a jól bevált
1.6-os szívóval viszont már nem, de az
1.6-os dízel marad. Belül szinte egyáltalán nem változott az SX4 S-Cross, és valószínűleg az ára sem emelkedik majd, ugyanakkor az új motorokkal sokkal jobban használható autó lehet belőle. Kíváncsian várjuk az első hazai tesztautót.
Újak a hátsó lámpák és a spoiler is, viszont a motorok egy része is. Az S-Cross megkapja a két új turbóst, az ezrest, és az 1.4-est is - 112, illetve 140 lóerővel
Úr isten! Ez rém ronda, a legcsúnyább hűtőmaszk volt a nyerő? Ezzel a típussal, orral tuti hogy bebuknak a Suzukisok. Miért nem lehetett az új Baleno orrhoz hasonlót készíteni, legalább kicsit egységesebb lenne a Suzuki típus.
Nem volt a régi elejével semmi probléma. Nem tudom hogy lehetett elfogadni ezt az orrkiképzést.
Az 1.6 szívót biztos a co2 kibocsájtási adatok miatt vették ki. Kár érte.
Kétségtelen, hogy a Vitara vagányabb kocsi, de családdal egyértelműen az S-Cross a nyerő. Nemrég beleültem mindkettőbe, de a Vitarába alig tudtam hátra beülni átlagos magassággal, és a fejemet is majdnem bevertem. Ehhez képest az S-Crossban hatalmas a lábtér és kényelmesek az ülések, bőséges a fejtér. A csomagtartó alapértelmezésben is érzékelhetően nagyobb, és akkor még nem szóltunk a lehjatott ülésekről.
Szerintem a Suzuki vásárlóközönségéből a legtöbb potenciális vevőnek elegendő lesz az 1.0-ás turbómotor is. Ezres turbó motort a Ford Focusba is szerelnek (sőt korábban Mondeoba is lehetett rendelni), akkor egy Suzukiban bőven jó. Ha esetleg mégsem, akkor ott az 1.4-es turbo.
Az eddigi gyenge pont az orra volt. Sajnos most sem sikerült rajt javítani. Első blikkre a 90-es évekbeli kóreai szörnyűségek jutottak eszembe, mintha egy akkori Kia vagy Sangyongg lenne.
Az 1.6-os szívó benzinessel 6 alatt is lehetett tartani a fogyasztását, és nem is ment rosszul. Miért kellett kivenni a kínálatból? Az 1.0-ás turbó szar milyen lesz vajon egy ekkora autóban?
Tényleg olyan. Vagy egy kínai izé is lehetne az eleje….
A daewoo tacuma „legszebb” éveit idézi…
Szépen le is állhatnak a gyártásról……