A sportos R változatot mutatták meg először
Ahogy az a legtöbb esetben lenni szokott a ráncfelvarrások esetében, a Tiguant is óvatosan rajzolták át. A végeredmény egyértelműen a 8. generációs Golfra hajaz. Főleg az új első fényszórók emlékeztetnek a már nyolcadik generációs kompaktra, de változott a hűtőmaszk is, amin már az új Volkswagen embléma trónol. Átrajzolták a lökhárítókat is, amelyek a modellváltozattól függően eltérő stílusúak. A sajtófotókon egyelőre a zR és a plug-in hibrid változat látható. Hátul szintén új lámpák sorakoznak, alattuk módosított lökhárító, az R modellen pedig látványosan az embléma alá helyezték a típusjelölést. Emellett persze új könnyűfém keréktárcsák is megjelentek a kínálatban.
Új lámpák, új lökhárító, új embléma hátul is
Az utastérben új kormánykerék és friss infotainment rendszer fogad vezeték nélküli kapcsolódási lehetőségekkel, illetve fizikai gombok nélküli érintőképernyővel. A vezető előtt pedig 8 vagy 10,25 colos digitális műszeregység mutathatja az adatokat.
Az utasteret sem hagyták érintetlenül. 480 wattos Fender hangrendszer is rendelhető hozzá
Egyelőre a motorpalettáról nem árultak el sokat. Biztosan szerepel a kétliteres, négyhengeres TSI 187 lóerővel és 299 Nm forgatónyomatékkal, 8 fokozatú automata váltóval és össszkerékhajtással. De lesz kétliteres dízel is, illetve konnektoros hibrid, amelyben az 1,4 literes TSI dolgozik össze egy villanymotorral, így 245 lóerős rendszerteljesítményt nyújtva, 400 Nm forgatónyomaték mellett. Az energiát 13 kWh kapacitású akkupakk tárolja, 50 kilométeres tisztán elektromos hatótávot ígérve. Európában hamarosan már rendelhető is a friss Tiguan.
Plug-in hibrid modell is megjelent a palettán