Felemás ajtókkal szállították le ezt a Teslát
Nagy hibát követett el a Tesla gyár, vagy csak le akarják járatni?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Különös dolgok történnek a Tesla körül, bár most épp egy állítólagos ügyfél panaszkodik azért, mert felemás ajtókkal kapta meg autóját. Előfordulhat ilyen?
Érdekes poszt kering az interneten, melyet a Twitteren tett közzé egy állítólagos friss Tesla Model 3 tulaj ismerőse. A történet szerint éppen most vette át vadonatúj Model 3 Performance-át, vagyis a kétmotoros kivitelt, ám valami furcsára lett figyelmes. A jobb hátsó ajtó belső kárpitja más, mint az összes többi. Az autó kívül-belül teljesen fehér, ám ez az egy kárpitelem barnára sikerült. Hogy lehetséges ez?
Valaki hibázott, de vajon ki, és egyáltalán igaz lehet a történet? A modern autógyárakban minden egyes alkatrész egyedi azonosítót kap, amivel könnyedén beazonosítható, melyik autóba kell majd beszerelni, ezek az alkatrészek általában abban a sorrendben is érkeznek, ahogyan a hozzájuk tartozó autók. Ha a beszerelő munkásnak nem is feltétlenül tűnt fel a hiba, az utolsó teljes körű minőség-ellenőrzésen mindenképp ki kellett volna bukjon. Ha még ott sem, még mindig ott a leszállítás után a kereskedőnél történő ellenőrzés, valamint az új tulajdonossal való átnézés. Lehetetlennek tűnik, hogy ennyien, beleértve a megrendelőt is, egyszerre hibázzanak. Éppen ezért tűnik sokkal inkább megrendezett lejáratásnak és utólagos átszerelésnek, mintsem gyártási hibának. Igaz, a Tesla kapcsán minden lehetséges, bravúros volt Elon Musk bejelentése, hogy kivezeti a tőzsdéről a céget, majd az árfolyamnak kedvező mutatvány után a héten már azt is elárulta: mégsem teszi ezt.