A tengerparti városban (Durres) sok a turista, így mindig akad munkája a Mercedesnek (Forrás: DW REV - Cars & Mobility)
A Mercedes tartóssága méltán lett híres, annak idején a német mérnökök listáján az első helyen szerepelt a megbízhatóság. Ráadásul ezek az autók nem csak dédelgetve voltak képesek a hihetetlen kilométerek összegyűjtésére, hanem a világ nehezebbik felén, minimális karbantartással is bírják a strapát. A videóban szereplő taxi sem egy gyűjtői darab, viszont 29 évesen, 1,58 millió kilométerrel is megbízhatóan dolgozik. Az 1993-as évjáratú, azaz a széria végéről származó, ezért már hivatalosan is E-osztálynak hívott Mercedes Németországból érkezett használtan, már ekkor is közel félmillió kilométert mutatott az órája, az Albániában eltöltött 15 év még egymillióval járult hozzá a futáshoz.
Nem csak az autó, hanem a tulajdonosa is veteránnak számít a szakmában, a hetvenéves úr ötven éve taxizik, a Mercedest esze ágában sincs lecserélni. A kétliteres, nyolcszelepes dízel (75 LE) még mindig a gyári helyén trónol, a tulajdonos elmondása szerint komolyabb javítása sosem volt, a kopó-fogyó dolgokon kívül csak egy hengerfejtömítést kért az autó, persze minden szükséges karbantartást megkap az autó.
A Mercedes tervezői véletlenül megalkották a legjobb telefontartót (Forrás: DW REV - Cars & Mobility)
Albánia a világ leginkább Mercedes-mániás országa, arányaiban itt fut a legtöbb példány. A többség használtan, tízéves kor felett érkezik az országba, az utakon jelenleg 212 ezer Merci fut, ami a teljes járműállomány harmadát teszi ki.
Sem a tulajdonos, sem a W124-es nem tervezi a nyugdíjba vonulást (Forrás: DW REV - Cars & Mobility)