Lassan 10 éve készül a legfrissebb TT, de ez nem látszik a formán, még mindig jól mutat az idős sportkocsi
Akinek halálhírét keltik, az sokáig él, tartja a mondás, ami remekül illik az Audi TT-re. A jelenleg futó harmadik generációt 2014-ben mutatták be, ami már bőven kitesz egy modellciklust, nem mellesleg a kupék egyre kevésbé piacképesek. Ezek fényében már évek óta folyamatosan búcsúztatják a kis sportkocsit, ennek ellenére most egy újabb limitált szériát dobnak piacra, ezúttal a spanyol vásárlók számára.
A vonalak tipikusan TT-sek, noha sokat vesztett az első generáció gömbölydedségéből
A jubileumi széria egy 45 TFSI Quattro, azaz kétliteres négyhengeres benzines turbómotor adja a szívet, a 245 lóerő mind a négy kereket hajtja. Noha ennyi lóerő már egyáltalán nem számít soknak, érdemes megjegyezni, hogy itt nem 2-2,5 tonnát kell mozgatni, ezért mindössze 5,1 szekundumig tart a 0-100. Összehasonlításképpen a jól megtermett
DS 7 547 lóerővel közel egy másodperccel lassabban éri el a százat, ennyit számít az a körülbelül 650 kilós többlet.
Lapos kormány, LCD műszerfal és LED mátrix fényszóró is jár a 25. évét ünneplő modellhez
A kék, piros és fehér fényezéssel elérhető Audi megkapja az S Line csomagot, a 20 colos felniket és a piros féknyerget, a belsőt a bőr és Alcantara kombinációjú ülések dobják fel. Az értékesítés Spanyolországban novemberben indul, átszámítva 28 millió forintot kérnek az autóért, amiből minden bizonnyal pillanatok alatt elfogy az összes, hiszen ki tudja, mikor gurul le az utolsó TT.
Egyelőre tartja magát a TT, noha évek óta a modell megszüntetéséről beszélnek