Már egyébként sem maradt túl sok élet az öreg G-osztály motorjában, íme az utolsó koporsószögek! (Fotó: Youtube.com/Garage54)
Az alapkoncepció egyszerű: az oroszok egy nagy műanyag palackból külső tankot eszkábáltak a Mercedes motorterébe, majd először motorolajjal, aztán fékolajjal, utána étolajjal, végül pedig benzinnel próbálták ki a 100 méteres pályán, állórajtból, padlógázon a G-osztályt. A motorolaj működés és teljesítmény terén teljesen azonosan viselkedett az eredeti üzemanyaggal, a fékolaj és az étolaj valamelyest rosszabb teljesítményt produkált, de az autó járt. Benzinnel már csak úgy indult be, ha először gázolajjal volt tele a rendszer, a benzin pedig csak később ért el a motorhoz, ám az igazi csavart a végére hagyták a videó készítői. Több flakon hidegindító spray tartalmát fejtették le az utólagos tankba, majd kizárólag ezt használták üzemanyagnak. Nem véletlenül javasolják a szakemberek, hogy ezt semmilyen körülmények közt ne próbáld ki a saját autóddal: a motor hatalmas füstfelhőt produkálva forgott szét alig egy perc alatt. Az alábbi videóban jól megfigyelhető, hogy milyen hang és füst kísérte a különböző üzemanyagokat, így mindenképp érdemes belepillantani.