Fejlődik az Alpine, itt egy másodiknak nevezhető modell!
Ha nem lenne elég sportos az A110, itt az Alpine A110S
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Könnyebb, erősebb, keményebb az Alpine második új modellje. Az A110S annyival másabb az alap sportautónál, hogy bevallásuk szerint is egészen más karakter jellemzi a karbontetős modellt.
Fekete felnik és emblémák az A110S-en, karbonszálas műanyag lehet a tetőlemez és matt a fényezés
320 mm-es féktárcsákat és Michelin Pilot Sport 4 abroncsokat kap
Sabelt sportülések, fekete kárpit, karbonszálas díszítések és Focal hifirendszer
292 lóerősre húzták az 1,8 literes motort, jóval keményebbre és alacsonyabbra a futóművet, 4,4 másodperc a 100-as sprint
Nem értem az egész cikk hangvételét.
„Fejlődik”, egy bxxott jó kocsit hoztak ki mindenki áradozik róla, épp sportkcsiként kenterbe veri a konkurens Porsche 718-ast. Sportosságban és a kihegyezettségben nincs hova már fejlődni.
Ahol meg igen (kifonomultság, luxus, árértékarány) azt a kibic újságírtók meg ritkán szokták kifogásolni.
Szóval nem áértem a cikk hangnemét.
Hoztak most egy még drágább még kihegyezettebb változatot, mondjuk ez várható is volt, bár én jobban vártam egy olcsóbb belépő változatot.
Viszont a hét híre hogy kijött a 718 hathengeres boxerrel, ami megint egy újabb dimenzió az amúgy is kiegyenslyozottabb és sokoldalúbb modell palettáján.
Közben tervezik egy SUV modell beindátását is (vagy csak tervezték, pár hónapja nem olvastam róla), ami tényleg tovább fejlesztés (valszeg sokszorozná az eladási számokat).