Frissült a Kona, sportos N Line kivitelt is kapott
Különleges formai megoldásai miatt nem lehet elmenni szó nélkül a Kona mellett, most pedig még inkább érdekessé varázsolták. Teljesen átrajzolták mindkét végét, bár a karakter nem változott, a hatás kissé letisztultabb és csinosabb. Az első osztott fényszórókat csinosabbra rajzolták és az új lökhárító formáiba jobban passzolnak mostantól. A hátulján nagyobbra vették az alsó lámpatesteket, így ebből a szögből is jelentősen másként mutat a Hyundai városi crossovere. Jelentős újdonság az N Line sportos kivitel, melynek kerékjáratait teljesen lefényezik és lökhárítói is egészen másak. Első emblémáját a hűtőrács közepére kapja, mert annak helyére a lökhárító tetején légbeömlő imitációkat építettek.
Az alapkivitel továbbra is fényezetlen elemeket kap, a lámpák jelentősen változtak
Érdekes légbeömlőket kapott az N Line, a géptető alatt 194 lóerős 1,6-os turbómotor dolgozhat
Az alapmodell továbbra is fényezetlen külső elemeket kap, valamint 16, 17 és 18 colos felnikkel lesz elérhető, az N Line kivitel mindenképp 18 colos felniket kap. Történt változás a motorkínálat terén is, kapott egy új csúcsmotort, méghozzá az 1,6-os turbós benzines 194 lóerős kivitelét, melyhez mindenképp hétfokozatú duplakuplungos automataváltót csatlakoztatnak, első és összkerékhajtással is elérhető lesz. Az 1,6-os dízelmotort 48 voltos hibrid rendszerrel egészítették ki, 134 lóerős teljesítményre képes és kétféle váltóval szerelhetik, hétfokozatú duplakuplungos automatával, vagy a Hyundai új, kuplungpedál nélküli hatfokozatú kézi kapcsolású szerkezetével. Ezek mellett a 118 lóerős 1,0 literes háromhengeres benzines, valamint a 138 lóerős rendszer-teljesítményű hibrid is elérhető lesz. Az elektromos verzió friss arcát még nem láthatjuk, vélhetően erre valami különlegessel készülnek.
10,25 colos multimédia és digitális műszercsoport is kerülhet bele
Futóművét újrahangolták, stabilizátorain változtattak és a hátsó szilenteket is kicserélték a jobb komfort és a feszesebb tartás érdekében. Mostantól a Konában is 10,25 colos kijelző fogadhatja a sofőrt és utasait a műszerfal tetején. Az utastér hangulatáról kibővített és változtatható színű világítás gondoskodhat, valamint kéttónusú bézs bőrkárpit is. Vezetéstámogatói terén fejlődött sokat a Kona, holttérfigyelőjét ütközésvédelemmel egészítették ki, hátsó keresztirányú forgalomfigyelőt, adaptív tempomatot kapott. Akkor is jelez a Kona, ha a sorban előttünk álló elindult; sávban tart és vészfékezésre is képes. A frissített Kona 2021 első negyedévében érkezhet meg a kereskedésekbe.
Duplakuplungos automataváltó és kuplung nélküli kézi váltó is csatlakozhat a benzin és dízelmotorokhoz