Kettővel kevesebb henger, sokkal szebb orr - viszlát Aero 8
A maga nemében egyedülálló a brit Morgan manufaktúra, hiszen ott még mindig készülnek favázas autók. Az igazi pénzt azonban a teljesen alumínium karosszériás autóival keresi a cég, amelyek megjelenésükben a '30-as éveket idézik, a lemezek alatt pedig a legmodernebb technika dolgozik. Ez már az Aero 8 esetén is jól csengő BMW-rokonságot jelentett, és nincs ez másként az utód Eva GT esetében sem. Új helyzetet teremt viszont, hogy nem V8-as, hanem "csak" soros hathengeres motor kerül a kocsi orrába. Ennek a magyarázata egyszerű: noha a kis darabszámok miatt a Morgan mentesül a különféle flottafogyasztási-előírások betartása alól, ennek ellenére igenis környezettudatos vállalkozásról van szó, amely figyel autóinak károsanyag-kibocsátására.
Úgy tűnik, de mégsem. Nincsenek külön álló sárvédők az új kupén
Az Eva GT méteres hosszúságú orrába a bajorok háromliteres, soros hathengeres turbómotorja kerül, amellyel nem lesz gond még az Euro 6-os normák betartása sem. A 305 lóerős (400 Nm) erőforrás a mindössze 1250 kg tömegű autónak 7 l/100 km-es fogyasztást tesz elérhetővé, de ez csak amolyan "mellékhatása" a motornak, sokkal fontosabb, hogy mindössze 4,5 másodperc alatt felgyorsítja az Eva GT-t 0-100 km/órára, és 273 km/órás végsebességet tesz elérhetővé. Utóbbi jelentős javulás az elődhöz képest, ami minden bizonnyal annak is köszönhető, hogy ezúttal alaphelyzetben nem úgy néz ki a kocsi orra, mintha rögtön a gyárban fának ment volna. További öröm az a részlet, hogy a hagyományos formájú, szép hűtőrácsot az eddiginél is nagyobb méretben tudták elhelyezni az Eva GT orrán a formatervezők.
Modern hátsó lámpák árulkodnak az autó valódi koráról, a tetőlemezen végigfutó perem régen a Bugatti kupék sajátja volt