Fapadosan sem lassú a Nissan GT-R
Olcsósították a Nissan GT-R-t, így még jobb vétel
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Újabb kivitelben dobták piacra a Nissan GT-R-t, ám most lefelé bővítették a kínálatot. A V6-os japán sportkocsi egyszerűbb kivitelének ára is kedvezőbb, mint eddig.
A Nissan GT-R korunk egyik legélesebb utcai sportautója, valójában a Skyline csúcsverziójára ez minden generációnál igaz volt a maga idejében. Ám mára nem csak utcai vadészgép, hanem egzotikus sportautó kategóriában is bátran elindulhat, pedig erre nem biztos, hogy szükség van. A luxus sportautók játszóterét bátran meghagyhatjuk a Ferrarinak, vagy a Lamborghininek, egy japán gép meg majd szépen legyorsulja őket minden körülmények között. A GT-R mára átesett a ló túloldalára, amit most valamelyest kompenzál a Nissan egy Pure nevű felszereltséggel, ami a kínálatot lefelé bővíti.
A GT-R "alapesetben" kézzel varrott bőrbe húzott valódi sportülésekkel érkezik, de minden részletet az aprólékosan kivitelezett nemes anyaggal borítanak. Többek között ezt, a 11 hangszórós prémium Bose rendszert és az állítható hangerősségű titán kipufogórendszert is kihagyják a Pure felszereltségnél. Ezen teljesen felesleges dolgok kihagyása 100 ezer dollár alá csúsztatta a GT-R-t Amerikában, ami átszámítva 26,7 millió forintot jelent. Ez egész nagy különbség az itthon alapáron 31,1 millióért hirdetett GT-R tekintetében, ám egyelőre nem tudni, milyen mértékben változhat ez a differencia, mire Európába is megérkezik a fapados modell.
Ennyi marhaságot egy cikkben régen láttam szak(?)újságírótól …
De tényleg, a cikk minden szava marhaság, riktán látok ilyet, max a csóringer tinik kometnjeiben amikor a japánautófanság szürke homyályából nem látnak ki mert csak egy Stift vagy Jazz jelenti az autós tapasztalatuk csúcsát….
De most komolyan. Te szerinted, ha itt nem valami traktormotoros prémium szarrol ír valaki, akkor az már hülyeségeket ír. Vedd már észre magad ember. A Nissan GT-R a világ egyik leggyorsabb utca sportkocsija. Semmiféle hülyeség nincs itt írva, csak a szerző nem japán autó gyűlölő, mint te. Minek olvasol, ha szerinted hülyeség? A világ okosabbik fele, ha nem is imádja, de elismeri a japánokat. Te erre nem vagy képes, de akkor minek kommentálod?
Süt a hyüleség a cikkből.
A GTR fenntartása hírhedten drága, a szervízporgram gyakori és igen drága rendikat ír elő. Ezért ökörség a fenti reklámban árról beszélni, mintha ez valami jutányos dolog lenne.
„GT-R a világ egyik leggyorsabb utca sportkocsija”: ez egy kitalálmány részedről. semmi alapja sincs. El lehet ismerni, hogy kihoztak egy nyersebb 911 Turbo ellenfelet olcsóbban, de minden ami ezen felül a cikkben áll egy stand up comedy-be menne el.
Utcai autóként a 911-esekre vadászik (abból is a Turbóra). A Ferrari/Lambó/Meki teljesen más liga, árban ÉS tudásban is.
Elismerem a GTR erényeit, de nem vagyok elvakult rajongó. Vezetni még nem vezettem, így nehezen tudom megmondani, hogy hol áll a konkurensei között, de sokkal inkább néznék egy lomhább de kifnomultabb LC500h-t, vagy természetesen ott a kiegyensúlyozott és rengeteg konfigurálási lehetőséget adó 911-es.
Tessék egy link:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/low-cost-szupersportauto-nissan-gt-r-teszt/
De linkelhetnék máshonnan is. A lényeg a 2.9 másodperces 100-as sprint, 560 LE, 637 Nm nyomaték. 1,7 tonna az autó. A motorja egy remekmű és ez is megbízható, olvass utána. Legyorsul egy Porschét is simán. Olvass, mielőtt fröcsögsz. A fenntartása meg persze, hogy nem olcsó, elég az adatokat nézni. És van ennél durvább verziója is.
Itt egy másik teszt:
http://hvg.hu/cegauto/20161120_Nissan_GTRteszt
De nézd meg a Youtube-ot, a Bugatti Veyront megszorongatja. Ferrarikat, Lambokat gyorsul le és létezik belőle 1750 lóerősre tuningolt szörnyeteg is. Egy ilyen autótól ne várj kifinomultságot. Az más kategória. Maga a technika kifinomult, de vezetni… Kérdés, hogy mit értesz kifinomultság alatt.
szuper
Itt pedig egy realisztikusabb megközelítés: http://totalcar.hu/tesztek/2017/11/10/nissan_gtr_700_loero/
Egy két dolog a sima GTR-re is igaz,