Ezzel adhatjuk a legjobbat a motornak
Fizetett hirdetés
Gyógyító hatású készítmények és akkumulátorok a motorolajat.hu kínálatában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem nehéz kitalálni, hogy zömében mit árul a motorolajat.hu, igen, motorolajat. Olyat ráadásul, amellyel a motorok élettartama növelhető.
Frissítette kínálatát a motorolajat.hu. Egyrészt például akkumulátorokkal, amelyek kapcsán igaz, hogy zömében a motortérben található (leszámítva a kivételeket), de amúgy messze nem kell olyan sűrűn cserélni, mint a motorolajat. Pláne, ha a webshop kínálatából választunk minőségi Exide vagy Rocket akkumulátort elérhető áron.
Van ám újdonság motorolajok tekintetében is a motorolajat.hu kínálatában. Ez pedig a Xado kenőanyagok kínálata. Nem csak motorolajokról van szó, revitalizálók, zsírok, tisztítók, adalékok, de még lánc spray-k is szerepelnek (az autókon túlmutatva). Mit is tud a Xado? Egyrészt gyári jóváhagyásokkal is rendelkező motorolajakat kínál, legyen szó akár ásványi, fél- vagy full-szintetikus motorolajról. Speciális „Revitalizant” összetevőjével a kissé megkopott fémfelületeket revitalizálja. A Xado ugyanakkor hangsúlyozza, hogy a Revitalizant nem adalék, azaz nem befolyásolja az olaj karakterisztikáját vagy viszkozitását. Továbbá le kell szögezni azt is, hogy a jelentősebben kopott motorokat a Xado sem fogja újjávarázsolni, azaz nem fognak miatta csődbe menni a motorfelújítók. A márka különféle revitalizálói, illetve tisztítói és az üzemanyagba töltendő adalékai ugyanakkor számos kisebb problémát oldhatnak meg az autók költséges megbontása nélkül – legyen szó üzemanyagpumpáról, befecskendezőről, vagy akár kipufogó-rendszeri alkatrészekről, például az EGR-szelepről.
Melyik a legnépszerűbb Xado termék?
A Xadóra nem csak motorhiba esetén érdemes gondolni, a motorolajat.hu például a legtöbbet az 5W-30 SN full-szintetikus olajból adja el. Ez a mai, 2010 utáni gyártású, Euro 4-es és 5-ös, benzines és dízel, akár részecskeszűrős motorokhoz, nyújtott olajperiódushoz is használható kenőanyag. Az E85 üzemanyag használata mellett előforduló rozsdaképződés megakadályozására is felkészítve, egyebek mellett MB 229.51 és API SN jóváhagyással, 4 literes fém dobozban 10 003 Ft + áfa áron. Sőt jelenleg minden termékre az akkumulátorokat is beleértve további 10% „megújuló” kedvezménnyel rendelhetnek a cég főoldalán található kuponkóddal.
A Xadóra nem csak motorhiba esetén érdemes gondolni, a motorolajat.hu például a legtöbbet az 5W-30 SN full-szintetikus olajból adja el. Ez a mai, 2010 utáni gyártású, Euro 4-es és 5-ös, benzines és dízel, akár részecskeszűrős motorokhoz, nyújtott olajperiódushoz is használható kenőanyag. Az E85 üzemanyag használata mellett előforduló rozsdaképződés megakadályozására is felkészítve, egyebek mellett MB 229.51 és API SN jóváhagyással, 4 literes fém dobozban 10 003 Ft + áfa áron. Sőt jelenleg minden termékre az akkumulátorokat is beleértve további 10% „megújuló” kedvezménnyel rendelhetnek a cég főoldalán található kuponkóddal.
A motorolajat.hu weboldal a különféle olajok közötti eligazodásban is részletes leírással segít és az összes termék leírása igen részletes, továbbá a cég ügyfélszolgálata is készséggel és megfelelő szakmai felkészültséggel áll a vevők rendelkezésére. Mivel üzemeltetője az egyik legjelentősebb hazai motorfelújító, azaz a Fortuna Bt., fölöslegesen nem kívánnak senkire sem rátukmálni semmit sem. A gépműhelybe való motorokat oda küldik, de mint tapasztalják, a legtöbb vevő szereti kipróbálni a komolyabb költségek előli menekülő-utat jelentő Xadót, ami sokszor beválik. Arról nem is beszélve, hogy egy motorgenerál után segít megőrizni a motor felújított állapotát, vagy akár egy új autó gyári állapotát is.
Igazán hozhatna már a jogalkotó egy olyan törvényt ami kötelezné a termék gyártóját/forgalmazóját teljes vagyonával arra hogy az ott ígért dolgok be nem tartása esetén kártérítést fizessen azoknak akikenek ezzel kárt okozott. Ugyan az vonatkozhatna arra is aki leközli a fizetett pr reklám cikket mint jelen esetben az autonavogator.hu … mivel ha úgy vesszük lesarkosítva bűnrészes egy csalásban elvégre média felületet és ezáltal tömegtájékoztatást biztosít egy hazugsághoz anyagi haszonszerzés fejében . A laikusok is tudják hogy amit itt írnak az full hazugság … akkor egy szakportál ” már ha ez az mert ha ezt nem tudják hogy ez hazugság akkor hozzá nem értő dilettánsok ülnek a szerkesztőségben ! ” ne tudná hogy pénzért cserébe átverik a gyanútlan embereket …
Háááát gratulálok az oldalhoz úgy látszik van akiknek már semmi szem szent némi kis pénzmagért cserébe !!!!
Köszi, ilyen jót régen nem röhögtem kommenten 🙂
Sajnos a márkaklubban (Alfa Romeo), amelynek tagja vagyok, szintén van egy “autószerelő”(!!!), aki folyton ezeket a fosokat reklámozza, és fertőzi a gyanútlan embereket.
Szégyen, gyalázat…
Az a baj, hogy bizonyos helyzetekben tényleg ideig óráig javíthat az autón és sokan ezek után azt hiszik, hogy ezzel megoldották a problémát, pedig ez csak tüneti kezelés. Mint pl ezek a kompresszió növelő mézek. Lehet ezért is ilyen népszerű. Az emberek olcsón akarják megúszni a üzemeltetést, egyszerűbb is mint megjavítani, ez meg valahogy valameddig picit jobbá teszi. De ahogyan te is írtad a gépmunkát és a kopott motort ilyen folyadékokkal nem lehet megjavítani. Sőt, semmit sem.
Autós homeopátia. 🙂
Ezek az adalékok általában sokkal több kárt tesznek a motorban mint amennyit használnak. A motorolaj adalékok általában teflont tartalmaznak, ami addig marha jó kenést biztosít, amíg megfelelő mennyiségben van jelen. De pl amikor a hengerfalon ez a bevonat elkezd elfogyni akkor jönnek a gondok, mert a súrlódást már nem csökkenti megfelelően, az olaj meg nem tud megtapadni a felületen, mert ez a cucc eltömi a hónolást, illetve a fém mikroszkópikus felületi egyenetlenségeit, amiben az olaj meg tudna tapadni. Így sokkal fokozottabb mértékben fog kopni a motor egy idő után. És ezen már utána az olajcsere sem segít, mert a motorból ezt már nem lehet maradéktalanul kitisztítani. Úgyhogy aki ilyen adalékokat öntözget a motorjába az ezt gondolja át előtte. A gyári specifikációnak megfelelő olajok mindent tartalmaznak amire szükség van, olyan mennyiségben amilyenben kell. Ha ebbe beleöntöget valaki valamit, azzal csak kárt okozhat vele.
Szia! Ezt tapasztalatból írod, hogy sokkal több kárt okoz? Neked volt már az autódban? Vagy leírod a saját gondolataidat, minden tapasztalat és meggyőződés nélkül?
Érdemes olvasgatni a kszadó weboldalát, mert igazán vicces! Természetesen BÁRMILYEN hibajelenségre tudnak valami löttyöt, illetve azok kombinációját. Akkor is, ha magát a hibajelenséget sem ismerik, de úgy általában egy motor működése sem tiszta számukra.
Pl.:
“Vibráció a motor működése közben
A motor működése során fellépő vibrációnak számos oka lehet: beszennyeződtek az injektorok, nincs szikra a hengerben, változó a kompresszió a hengerekben, beragadtak a dugattyúgyűrűk, elhasználódtak a motortartók (tartóbakok) vagy a tengelykapcsoló tárcsái.” – Eddig jó, de most jön az igazi “szakértés! 😀
“Kihagy a gyújtás (meghibásodott az adagolórendszer). Lehetséges oka: beszennyeződtek az injektorok.
Javasoljuk a MaxiFlush univerzális tisztító alkalmazását.
A motor nem gyújt (megbízhatatlan a hengerek működése). Lehetséges oka: nincs szikra a hengerben (meghibásodott az áramkör).
Ajánlatos biztosítani a gyújtógyertya hibamentes működését.
Megbízhatatlan a motor működése, mert változó a kompresszió a hengerekben és beragadnak a dugattyúgyűrűk.
Javasolt termékek
– Anticarbon − dekarbonizáló motortisztító
A motor kezelése Revitalizant®-tal.”
Az egész autószerelő szakma egy átverés! Nem motorgenerál kell, hanem DEKARBONIZÁCIJÓÓÓ!!! :D:D:D
Mondjuk az is érdekes – inkább szomorú -, hogy ezt hivatalosan, a törvények által jóváhagyva művelheti ez a nyilvánvalóan hazudozó, kókler társulat…
Azért az autónavigátor is közöl minden szart anélkül, hogy utánanéznének.
Ez a “kszadó”, akárki is gyártja, olyanokat ígér a gyanútlan felhasználóknak, ami minden ésszerűségnek és a fizikai törvényeknek is ellent mond.
És attól a pillanattól kezdve, hogy valaki azt állítja, hogy csodákat tesz, minden hitelét elveszíti.
“A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására.” – 😀
“A revitalizáló anyagot a kenőanyag juttatja el a súrlódó felületek közé, ahol az katalizátorként feldúsítja a felület széntartalmát és elindítja a fémkarbid – fémkerámia réteg kialakulását. A revitalizáció a legkopottabb felületeken indul meg először, mert itt a legnagyobbak a kristályszerkezetek sérülései, melyek mágnesként vonzzák magukhoz a revitalizáló anyagot.”
Az áltudományos HAZUDOZÁS magasiskolája. A tévésop elmehet a p.csába.
“Percekkel a revitalizálás megkezdődése után, a felületről a korábban levált fémkopadékok részvételével, új fémkerámia védőréteg alakul ki. A felületi sérülések eltűnnek, a folyamat lelassul, majd leáll.”
Nem is értem, hogy a műhelyek mi a tökömnek szedik szét a rossz, kopott motorokat, mikor csak annyi dolguk lenne, hogy beleöntenek egy kis kszadót, és járatják. Hiszen percek alatt hat!
Vagy ez:
“Atomex Energy Drive
A komplex adalékanyag célja, hogy növelje amotor teljesítményét és gyorsulását.”
A motornak milyen gyorsulása van? 😀
De ha ez nem elég:
“Javítja a dinamikus folyamatokat: gyújtás, égésJavítja a motor teljesítményét, csökkenti a hirtelen gázadás a megtorpanás”
Itt még a fogalmazás/fordítás sem ment, gondolom nem bírták abbahagyni a röhögést…
És a sok ostoba, csodaváró nyomorult meg teszi bele a kocsiba… Istenem, mindig van lejjebb…
XD
“Speciális „Revitalizant” összetevőjével a kissé megkopott fémfelületeket revitalizálja.”
Bőr revitalizáló, rozmaring revitalizáló kar- és lábápoló víz, revitalizáló borotvazselé, revitalizáló hajpakolás, revitalizáló szérum hajhullás ellen, revitalizáló éjszakai kapszula, revitalizáló orchidea őssejttel ( ! ).
És a legújabb: motor revitalizáló. Visszahozza a motorba az életet!
Olyasmi lehet ez, mint a spray kínálatuk? Ahogy a honlapujukon olvasom: “Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját”. Nem a felületét. Az alakját!
Minek akkor a motorfelújítás!? Kilyukadt a dugattyú? Le kell fújni az alkatrészt sok réteg revitalizáló spray-vel és kész!
Ez így nekem nagyon titokzatos. Valahol az ezotéria-kígyóolaj koordináta rendszerben mozog.
Hát ez nem egy új termék. Én sosem hittem ezekben. Múltkor azt olvastam ezek ukrán, Eurol olajok ilyen név alatt:
https://en.wikipedia.org/wiki/XADO
Engem nem győzött meg…
Kszado. Ukrajnában készül. Citroen BX dízel autóm van.Beletöltöttem. A fogyasztás 5 l-ről 7 l-re emelkedett. Két olajcsere közt /5000 km/ addig 2-3 dl-t kellett utántölteni, ezután 1,5 l-t.
A motor nagyon melegedett. Addig a hűtőventillátor max. júliusban kapcsolt be. Ezután
télen is. A kocsi erőtlen lett, ahol addig felment 5.-ben, ezután 3-4.-ben. Nagyon megijedtem,
hogy tönkre tettem az autót. Azonnal lecseréltem az olajat. Kb. fél év alatt tért magához a
motor. Amit eddig kipróbáltam: Fimol /az ősidők/, Slic 50, / a kereskedő nagyon fair volt,
elmondta, hogy ő nem vett észre semmi javulást, igaza lett/, Tribolin, ez jó volt, de megszünt.
Most Metabond-ot használok, de csak télen.
Na akkor egy ellenvélemény.Tettem 2 ütemű motorba.Első kerékcsapágyba(értelemszerűen zsírt) mert morgott.Benzines 16 szelepes motorba enyhe olajfogyasztás miatt.Öntöző szivattyú csapágyát kezeltem vele kopás miatt nem volt hirtelen lehetőség cserére.Minden esetben tartós javulás lett az eredmény.A kerékcsapágyat egy Simsonban kezeltem.Vasárnap lett szétszedve a kerék a csapágyak zúgtak cseredarab nem volt Xado zsír viszont igen.Addig nem próbáltam a zsírt kaptam, gondoltam itt a lehetőség a próbára.20 kilométert mentem a csapágy jó lett. 5 éve megy a kezelt csapágy nem zúg szorul köszöni jól van.Aztán a véletlen miatt a vízszivattyúval jártam hasonlóképpen. A forgórész csapágyazása enyhén szorult ráadásnak. A zsír rendbe tette gond nélkül üzemel.Az ecotec astra enyhén ette az olajat ment bele a Xado azóta nem kell utánatölteni 10 ezer alatt.A 2 ütemű motorba több mint 35 ezer km van 25 ezernél kapott kezelést mert picit ciripelt, azóta ok megy pedig hajtva van.Két autónak a váltójába tettem, egyiknél a váltó 2 fokozatnál kicsit akadt megszűnt teljesen a másik zúgott az is rendbe jött.Nekem csak pozitív tapasztalatom van gyakorlatból nem elméletből. Ehhez is mindenki fűz véleményt mint a focihoz csak senki nem csinálta vagy próbálta.Ja és mindenki autó mérnök vagy szerelő.
Én egy VWCaddy 2.0 sdi váltoját kezeltem mert csapágy erősen zúgott és 2 hónapot kellet várnom hogy csapágyat cseréljenek.De nélkülözhetetlen volt az autó igy olajat cseréltünk és Xado 1stage Maximumot
raktun a váltó olajba.
Hangja az nem változott de a autó ki bírta a csapágy cseréig.
Lehet hogy amúgy is kibirta volna.
De végül a bevett szokás csapágy csere megoldotta a problémát .