Ha a 4,4-es BMW motorra bízzák a hajtást, a 0-100 bőven 4 másodperc alatt lesz
Igen keveseknek fog ismerősen csengeni a Wiesmann név, itthon gyakorlatilag nem létezik ilyen autó a piacon, hazájában is csupán 44 példány keresi új gazdáját. A jelenleg tetszhalott márkát a Wiesmann testvérek alapították 1988-ban, a jellegzetes kinézetű autókból több típust is bemutattak. A modellek közös jellemzője a BMW motor, a nyitott és zárt sportkocsikba sorhatos és V8-as erőforrások kerültek, ugyanakkor az autók tömege alig haladja meg az egy tonnát, így dinamikából nincs hiány.
Klasszikus roadster felépítés, az orr hosszú, a far rövid, az ülések távol vannak az első tengelytől
A fürge sportautókra nem mutatkozott elegendő kereslet, az üzem 2014-ben bezárta kapuit. A tönk szélére került céget egy angol befektető karolta fel, aki ugyan életben tartotta a márkát, de eddig új modellt nem mutattak be. A korábbi tervek szerint 2019-ben érkezett volna a Gecko, de a 4,4 literes duplaturbós BMW motorral szerelt típus azóta sem került gyártásba. Az igazi visszatérésre idén újabb esély mutatkozik, az egyelőre Project Thunderball néven futó prototípusról már álcázott fotókat is közzétettek.
A hátsó lámpák tovább viszik a Wiesmann-hagyományt, ugyanakkor nem épp a legesztétikusabb része az autónak
A Thunderball nem rugaszkodott el a korábbi modellektől, a hátsó lámpák lépcsős kialakítása, a hosszú orr és a rövid far kombinációja a klasszikus roadstereket idézi. A vászontetős modellről álcázott fotókat már közzétettek, de a műszaki részletek nem publikusak. Találgatások szerint a Geckónak szánt 4,4-es BMW motor lapul a géptető alatt, a merészebbek egyenesen elektromos hajtást emlegetnek.