Jól áll ez a szín a Stingernek a búcsúzásra
Koncepcióként 2011-ben mutatkozott be, ám a sorozatgyártásra egészen 2017-ig kellett várni. Sokak szerint ez a Kia valaha volt legjobb autója, és éppen ez a közönség az, akik számára aligha jön már élvezetesebb autó a koreai gyártótól a villanykorban. Az Audi A5 Sportback és a BMW 4 Gran Coupé ellen harcoló koreai is a SUV hullám áldozata lett, de nem adja fel egy utolsó csapás nélkül. A Tribute Edition a Kia új, Moonscape mattszürkéjében, vagy a visszafogottabb ízlésűeknek a már létező Ascot zöldben lesz elérhető, feketére fújt tükörházakkal, 19 colos felnikkel és Brembo féknyergekkel.
A bőrrel burkolt beltér is egy visszafogott, barna színvilágot kapott
A beltérben az egyedi számozást viselő plakett mellett Terracotta barna bőrbevonatokkal találkozhatunk, ez az ajtóbehúzókon és a kormánykeréken is megjelenik. A dekorbetétek szénszálas mintát imitálnak, a fejtámlákon pedig egyedi logó látható. Sajnos több erőt nem kap a Tribute Edition, ám ettől még egyáltalán nem lesz gyenge. Ugyanazt a 368 lóerős és 510 newtonméteres V6-ost kapja ugyanis, ami eddig is kedvelt volt. Később teszik közzé, hogy mennyibe kerül majd a mindösszesen 1000 példányt számláló különkiadásból hazavinni az egyiket.
Ezzel a szériával búcsúzik a négy hatalmas kipufogó, ilyen autót valószínűleg soha többé nem gyárt majd a Kia