Az 1950-es évek csodás Ferrari kabrióját idézi ez a kisautó, a Ferrari 250 GT California ma az egyik legértékesebb autó
Pedálos Moszkvics, mi! Ez a Ferrari egy kicsit több annál, mint egy 250 GT California külsejű pedálos kisautó. Sőt, nem is pedálos, 110 köbcentis egyhengeres benzinmotor hajtja, amit az orrába építettek. Még egy kis önzáró differenciálművet is gyártottak hozzá, háromfokozatú a váltó hátramenettel, a kormányzás szervózott, ahogy a fékrenszer is, amit egyébként a Brembo készített és tárcsákkal lassít a kisautó. A pedálgép állítható így több korosztálynak is jó lehet a kisautó, aminek a kivitelezése megszégyenít jó pár tömeggyártót, még futóműve is elöl hátul független.
Egyhengeres benzinmotor, szervokormány, Brembo tárcsafékek, háromfokozatú váltó és sperr differenciálmű
Stílusban maximálisan hozza az igazi autóét, és Roger Vadim saját autójáét
A formatervet az egyik legértékesebb Ferrari modellről koppintották, ködfényszórói sárgán világítanak, ülését bőrbe húzták, kormánya fából készült. Színösszeállításával a híres francia playboy, Roger Vadim autóját idézi, ő volt az, aki ötször házasodott és feleségei között ott volt Brigitte Bardot és Jane Fonda is. A csajozós kisautót egy patinás rendezvényen fogja elárverezni az RMSothebys aukciósház, méghozzá a Comói-tó partján május 25-én. Vélhetően egy tömegmodell árának többszörösét fogják érte kifizetni.
A Comói-tó partján kerül árverésre, több igazi veterán autó között