Könnyű felismerni a Mauna Loa kivitelt, hiszen sokkal több rajta a fényezetlen elem, mint a nálunk is kapható verziókon (fotó: Hyundai Japan)
A Hyundai a Konából készített egy limitált szériás verziót a japán belpiacra, amely a világ legnagyobb, aktív tűzhányója után a Mauna Loa nevet kapta. A főként terepre szánt villanyautó első és hátsó lökhárítóját is fényezetlenül hagyták, de a sárvédők is feketék. Emellett az alapáras tetőcsomagtartó és a Toyo Open Country abroncsok is a terepjárós karaktert hivatottak erősíteni.
A hagyományos Konákkal szemben a Mauna Loa fekete emblémákat kap (fotó: Hyundai Japan)
Alapáras a tetőcsomagtartó (fotó: Hyundai Japan)
Hasonlóan a külsőhöz, az utastérben is a zöld a hangsúlyos árnyalat, amit megbolondítottak némi neon sárgával. A könnyebb tisztítás miatt gumiszőnyegek kerülnek a Mauna Loába. A műszerfal elrendezése a fotók alapján nem változott a hagyományos verzióhoz képest.
Mivel kizárólag Japánban értékesítik, így csak jobbkormányos lehet
A csomagtértálca is gumírozott (fotó: Hyundai Japan)
Külön tárolódobozok, de még egy összecsukható kisszék is rendelhető a Kona Mauna Loához (fotó: Hyundai Japan)
Kizárólag egyféle hajtáslánc kerülhet a limitált szériás Konába. Ennek teljesítménye 201 lóerő és 255 newtonméter. Az energia tárolásáért egy 64,8 kilowattórás akkumulátor felel, amely a Hyundai szerint maximum 625 kilométert tesz lehetővé egy töltéssel. A gyártó mindössze 30 példányt gyárt a Kona Mauna Loából, kizárólag a japán piacra, darabját forintba átszámítva kicsivel több mint 12 millióért lehet megvásárolni.
Rendkívül kevés készül belőle (fotó: Hyundai Japan)