Sokkal több ez, mint egy egyszerű konfigurátor, itt valóban bármilyen szögből, igényes, élethű modellen nézhetjük meg az összeválogatott autót, de kapcsolgathatjuk különböző funkcióit, például a lámpáit is (Fotók:Honda.co.jp)
Ráadásul valódi fotókat is kapunk a részletekről, mindössze egy kattintás előhívni őket (Fotók:Honda.co.jp)
Alig néhány napja mutatták be az új Type R-t, de csak részlegesen, a legfontosabb ugyanis kimaradt: még nem tudjuk, hogy milyen erős motor ketyeg benne. Ellenben a japán konfigurátorból nem csak az derült ki, hogy 2,0 literes és igen vagányul néz ki, hiszen a videójátékokat közelítő színvonalú 3D modell ajtajait is kinyithatjuk, sőt, virtuálisan beülve akár be is indíthatjuk. Sokkal több ez, mint egy átlagos színpróbálgató, persze a Historic Championship White, Rallye Red, Boost Blue, Sonic Grey Pearl és Crystal Black Pearl fényezésekben is megcsodálhatjuk a modellt, de nem érdemes itt megállni. A részletekre kattintva ugyanis valódi fotókon nézhetők meg a 19 colos felnik a Michelin Pilot Sport 4S-ekbe burkolva, a hatalmas légterelő, a három ikonikus kipufogó és a legfontosabb, a gépháztető alatt pihenő VTEC Turbo is.
Hátulról is van mit nézni, itt is jóval sportosabb az alapváltozatnál a Type R (Fotók:Honda.co.jp)
Erről is a legikonikusabb részleteket, a kipufogókat és a légterelőt nézhetjük meg valódi fotókon (Fotók:Honda.co.jp)
Az ajtókat kinyitva a beltérbe és a csomagtartóba is betekintést nyerhetünk (Fotók:Honda.co.jp)
De nem csak ide nézhetünk be, a csomagtartót és az utasteret is körbejárhatjuk virtuális kameránkkal, akár a sofőr-, akár az anyósülésbe pattanva, de még akár a hátsó sorból is. Külső árnyalattól függetlenül vörös kagylóüléseket találunk a modellben, színazonos övekkel, de még a padlószőnyeg és a kormány varrása is ugyanígy rikít. Itt a különböző műszereket és részleteket nézhetjük meg valódi fotókon, a váltógombtól a sorozatszám plakettjéig. Alább összegyűjtöttünk pár érdekességet, egy egész jó kis galéria alakult kizárólag a konfigurátorból. Ennek ellenére megéri elmélyülni benne nektek is, mert egész jól el lehet szórakozni a Type R válogatással,
amit ide kattintva próbálhattok ki, sajnos extra kihívás a japán nyelv megfejtése is.
A műszerfal is látványos, ráadásul akár a rendszer animációit is megnézhetjük a képernyőkön (Fotók:Honda.co.jp)
A különböző apróságok itt is megtekinthetők közelebbről (Fotók:Honda.co.jp)
Az infotainment képernyő ebben az autóban a szokottnál is több funkciót kapott... (Fotók:Honda.co.jp)
...természetesen a versenypályán szükséges adatokat is tudja ugyanis mutatni (Fotók:Honda.co.jp)
A másik oldalra is beülhetünk, innen az üléseket és az ajtókárpitokat érdemes vizsgálni (Fotók:Honda.co.jp)
Kézi váltó és soroztaszám plakett is akad, természetesen ezekre is "ráközelíthetünk"
Zárásként ezt valószínűleg nem kell lefordítani senkinek: a kormány "mögé" kattintva akár be is indíthatjuk a 2,0 literes, turbós, négyhengeres VTEC erőforrást (Fotók:Honda.co.jp)