Akár 2,1 liter benzinnel is beéri - az első száz kilométeren - a négyhengeres BMW 740Le xDrive iPerformance, amely lézerfényszóróval is rendelhető
Három új hibrid modellel bővül a BMW zászlóshajójának kínálata. A 740e mindegyik kivitele plug-in, azaz hálózatról is tölthető lítiumion akkumulátort kap. A BMW eDrive hibridrendszere itt is elérhető összkerékhajtással, csak nem olyan formában, mint a nemrég tesztre fogott
225xe Active Tourer esetében. Hiszen a hatékonyság és gazdaságosság jegyében, a
Hetes BMW-ben a váltóba építettek egy 113 lóerős, 250 newtonméter forgatónyomatékú villanymotort. Ehhez kapcsolódik a típus történetének első négyhengeres benzinmotorja, amely 258 lóerős teljesítményével és 400 newtonméteres nyomatékával a márka legerősebb ilyen sorozatgyártású egysége.
Az összkerékhajtás csak a hosszú 740Le kivitelhez választható. Viszont minden 740e BMW rendszerteljesítménye 326 lóerő, 500 newtonméterrel párosítva
A 740Le xDrive iPerformance különlegessége, hogy kizárólag villanymotorral hajtva is összkerékhajtású, akárcsak a
BMW X5 xDrive40e iPerformance esetében. Elektromotorral 41-48 kilométert képes megtenni az autó, legfeljebb 140 kilométer/órás sebességgel. Már a hátsókerék-hajtású 740 Le is 5,5 másodperc alatt katapultál százas tempóra, a rövidebb változatnak ehhez egy tizeddel kevesebb is elég, míg összkerékhajtással 5,3 másodperc a százas sprintidő, így mindhárom jogosan érdemelte ki az iPerformance utónevet. A BMW 740e iPerformance 29 547 000 forinttól kapható, sok más mellett alapáron LED fényszórókkal, állóhelyzeti fűtéssel és légkondicionálással.
Tibikém csillagom, hát mi a problémád? Akarsz róla beszélni? Nem harap a bácsi.
„Görénymentesítőírta: 9 órája”
őőő, hát ez gyorsan elvesztette komment jellegét !
én már várom a kétütemű 710LE-t !
Jöhet a sok idióta kommenthuszár