A szedán forma ellenére még szokni kell a formatervét
Bár nem villanyos autó a Kia újdonsága, nem sokáig kell keresni a rokonságot a modellek között, hiszen az első fényszóró kialakítását a márka bevallása szerint is az EV9-től kölcsönözték. Nagyjából ennyiben ki is merül a hasonlóság - már ami a formatervet illeti - hiszen a villanyóriással szemben a K4 egy kompakt szedán a maga 4,71 méteres hosszával és 1,85 méteres szélességével.
A hátsó kilincseket a C oszlop mellé rejtették
Hátulról már sokkal hagyományosabb vonalakkal játszik
Az utastérben a Kiára jellemző vonalak és technika köszön vissza, utóbbi a már ismert 12,3 colos digitális műszeregység, valamint az ugyanekkora érintésérzékeny multimédiás kijelző, ezeket pedig egy 5 colos klímavezérlő panel egészíti ki. Ha pedig még így is kevés lenne a technika, akkor felszereltségi szinttől függetlenül vezeték nélkül támogatja a szoftver az Android Autót és Apple CarPlayt.
A műszerfalon egy 12,3 colos digitális műszeregység, mellette egy ugyanekkora multimédiás kijelző, a klímapanel helyén pedig egy 5 colos képernyő található
Nemhogy elektromos, de még csak hibrid sem lesz a K4-ből, mindössze két erőforrással kínálják. A belépő szintet a 2,0 literes benzinmotor jelenti 147 lóerővel és 179 newtonméterrel, de aki nem elégszik meg ennyivel, az választhatja az 1,6 literes, négyhengeres, turbófeltöltős hajtásláncot is. Ez már 190 lóerőt kínál 265 newtonméteres nyomatékkal és nyolcfokozatú automata váltóval. A forgalmazás az idei év második felében kezdődik, kizárólag Amerikában, Európában hivatalosan nem fogják forgalmazni.